کد خبر: 626237
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

سلاح‌ورزی: از ریاست اتاق بازرگانی کناره‌گیری نمی‌کنم مگر اینکه عزلم کنند

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: از سوی دیگر شنیده‌ها حاکی از آن است که سلاح‌ورزی در جلسه عنوان کرده است که از مقام ریاست اتاق بازرگانی کناره‌گیری نمی‌کند، مگر آنکه او را عزل کنند. این صحبت او در حالی است که به‌صورت قانونی گویا راه عزل رئیس اتاق بسته است.

سلاح‌ورزی: از ریاست اتاق بازرگانی کناره‌گیری نمی‌کنم مگر اینکه عزلم کنند
کد خبر: 626237
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۲۱:۲۰:۰۰

روزنامه دنیای اقتصاد خبر داده که جلسه دیروز شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی تشکیل نشده و از سرنوشت ریاست حسین سلاح‌ورزی بر این اتاق نوشته است.

به گزارش دنیای اقتصاد، روز گذشته قرار بود جلسه شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در ساعت هفت صبح برگزار شود، اما خبری در رسانه‌ها از نتیجه این جلسه منتشر نشد. به طوری که به نظر می‌رسید جلسه‌ای در کار نبوده‌است، ولی این پایان ماجرا نیست. پیگیری از این جلسه نشان داد شورای‌عالی نظارت بالاخره نشست خود را تشکیل داده‌است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: شنیده‌ها حاکی از آن است که وزیر صمت از نامه حراست وزارت صمت مبنی‌بر عدم‌تایید اهلیت حسین سلاح‌ورزی دفاع کرده و آن را قانونی خوانده است، در صورتی‌که نه بر اساس قانون و نه بر اساس آیین‌نامه، حراست وزارت صمت هیچ نقشی در تایید اهلیت یا عدم‌تایید آن یا حتی اعلام آن ندارد. همین موضوع نیز در جلسه صبح روز گذشته مورد تاکید رئیس کنونی اتاق ایران بوده‌است.

به نوشته این روزنامه سلاح‌ورزی گفته است که حتی اگر این نامه قانونی بوده باشد، بعد از موعد مقرر ارسال شده و قابل‌قبول نیست. از سوی دیگر شنیده‌ها حاکی از آن است که سلاح‌ورزی در جلسه عنوان کرده است که از مقام ریاست اتاق بازرگانی کناره‌گیری نمی‌کند، مگر آنکه او را عزل کنند. این صحبت او در حالی است که به‌صورت قانونی گویا راه عزل رئیس اتاق بسته است.  

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها