کد خبر: 621122
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

روزنامه تعادل:

هشدار به دولت سیزدهم؛ سلاح‌ورزی کنار گذاشته شود رئیسی بازنده و نامش در تاریخ ثبت می‌شود

روزنامه تعادل نوشت: چنانچه سلاح‌ورزی کنار گذاشته شود، رییسی بازنده این بازی پرحاشیه خواهد شد و از او به عنوان رییس دولتی که انتخابات پارلمان بخش خصوصی را برنتابید، نام برده خواهد شد و برای همیشه ثبت می‌شود.

هشدار به دولت سیزدهم؛ سلاح‌ورزی کنار گذاشته شود رئیسی بازنده و نامش در تاریخ ثبت می‌شود
کد خبر: 621122
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۱۸:۳۰:۰۰

روزنامه تعادل معتقد است بازنده کنار گذاشتن حسین سلاح‌ورزی از اتاق بازرگانی بماند و ابراهیم رییسی خواهد بود.

به گزارش تعادل، آیا «حسین سلاح‌ورزی» تحت فشار‌ها صندلی ریاست را ترک خواهد کرد یا همچنان می‌ماند؟ خودش می‌گوید: «تحت فشار‌های سیاسی، تسلیم نمی‌شوم.» اما این روزها مرتبا در فضای رسمی وغیررسمی، می‌خوانیم که صلاحیت رییس کنونی اتاق ایران از سوی وزارت اطلاعات رد شده بود و او با همکاری برخی اعضای اتاق بازرگانی، با سرپیچی از نتیجه استعلام وزارت اطلاعات‌‌‌‌ و برخلاف قانون در انتخابات شرکت کرده است.

این روزنامه در پایان نوشته است: از آنجایی که طبق قانون انتخابات اتاق بازرگانی، مجلس و دولت نمی‌تواند رسما انتخابات پارلمان بخش خصوصی را باطل کند؛ تلاش ها برای استعفای سلاح‌ورزی ادامه دارد، اما تحلیلگران می‌گویند: این بازی انتخاباتی که راه افتاده است، یک برنده بیشتر ندارد؛ آنهم کسی نیست جز «حسین سلاح‌ورزی». او چه بماند و چه برود از خود چهره‌ای قوی و سازش‌ناپذیر باقی خواهد گذاشت. اما چنانچه کنار گذاشته شود، رییسی بازنده این بازی پرحاشیه خواهد شد و از او به عنوان رییس دولتی که انتخابات پارلمان بخش خصوصی را برنتابید، نام برده خواهد شد و برای همیشه ثبت می‌شود. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها