کد خبر: 619971
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ۲۰:۱۰:۰۰
| |

کیهان: حضور سلاح‌ورزی در راس اتاق بازرگانی فعالان بخش خصوصی را از تحول اقتصادی ناامید می‌کند!

روزنامه کیهان نوشت: انتخاب فردی چون سلاح‌ورزی در یک انتخابات چنددقیقه‌ای به‌عنوان رئیس‌اتاق ایران نشان داد که پارلمان بخش خصوصی نه‌تنها نمی‌تواند در آینده کلاف سردرگم همگامی با تحرکات کلان دولت در داخل و منطقه را هضم کند، بلکه ممکن است ساختمان اتاق ایران را به کلوب سیاسی با اهدافی خاص بدل نماید.

کیهان: حضور سلاح‌ورزی در راس اتاق بازرگانی فعالان بخش خصوصی را از تحول اقتصادی ناامید می‌کند!
کد خبر: 619971
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ۲۰:۱۰:۰۰

روزنامه کیهان امروز هم به انتخاب حسین سلاح‌ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران اعتراض کرده و مدعی شده انتخاب او فعالان بخش خصوصی از تحول اقتصادی ناامید شوند!

به گزارش کیهان، درحالی‌که بخش خصوص ایران گرفتار مشکلات ریزودرشت قانونی و آیین‌نامه‌ای است انتخاب فردی چون حسین سلاح‌ورزی در یک انتخابات چنددقیقه‌ای به‌عنوان رئیس‌اتاق ایران نشان داد که پارلمان بخش خصوصی نه‌تنها نمی‌تواند در آینده کلاف سردرگم همگامی با تحرکات کلان دولت در داخل و منطقه را هضم کند، بلکه ممکن است با ایجاد حاشیه‌های گاه‌وبیگاه سیاسی ساختمان اتاق ایران را به کلوب سیاسی با اهدافی خاص بدل نماید. این حاشیه‌‌سازی‌ها باعث خواهد شد تا فعالان بخش خصوصی به‌زودی از تحول اقتصادی ناامید شده و فلسفه وجودی «اتاق ایران» با اما‌ و اگرهایی رو‌به‌رو گردد. این فرد که در طی اغتشاشات پاییزی در سال ۱۴۰۱ در نقش یکی از شتاب‌دهنده‌های آشوب ظاهر شده این بار همراه با شبکه‌ای از عناصر خاص سیاسی پارلمان بخش خصوصی را تسخیر کرده است!

این روزنامه افزوده است: اغتشاشاتی که رسماً و علناً از سوی سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و رژیم صهیونیستی حمایت مالی و تسلیحاتی می‌شد. درحالی که مواضع اعلام شده وی علیه نظام و به حمایت از داعشی‌های داخلی شرم‌آور‌تر از آن است که قابل بازگو کردن باشد، سؤال این‌جاست که چرا در اوج جنگ اقتصادی اعلام شده دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، چنین فردی اجازه می‌یابد که مسئولیت یک مرکز اقتصادی تعیین‌کننده کشور را در اختیار گیرد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها