کد خبر: 612519
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۲۱:۰۰:۰۴
| |

عصبانیت روزنامه حسین شریعتمداری از انتقاد فعالان اقتصادی به ریزش بورس!

روزنامه کیهان نوشت: سقوط شاخص بورس به یک میلیون و 150 هزار واحد در دولت روحانی، در حالی است که شاخص بورس در روزهای اخیر به 2 میلیون و 270 هزار واحد رسیده است. اما امثال آقای قنبری که در دوران بحران بورس ساکت بودند،‌ اکنون در دوره رشد نسبی بورس هراس‌افکنی می‌کنند!

عصبانیت روزنامه حسین شریعتمداری از انتقاد فعالان اقتصادی به ریزش بورس!
کد خبر: 612519
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۲۱:۰۰:۰۴

روزنامه کیهان از انتقاد فعالان اقتصادی و سیاسی به ریزش‌های اخیر بورس عصبانی است و از آنان پرسیده وضعیت بورس در دولت حسن روحانی بدتر بود و چرا در آن دوره سکوت کردند!

به گزارش کیهان، معاون وزیر جهاد کشاورزی در دولت سابق می‌گوید وضعیت بازار بورس و مسکن و خودرو و طلا نتیجه مداخله دولت است.وارونه‌نویسی این معاون وزیر سابق در حالی است که دولت متبوع وی،‌ رکورددار بیشترین مداخلات و دستکاری‌ها در بازارهای مختلف بود. از قیمت‌گذاری غیر واقعی ارز 4200 تومانی و حراج چند ده میلیارد دلار از منابع ارزی، تا توقف ساخت مسکن و سپردن بازار به دست دلالان و همچنین دستکاری‌های بی‌سابقه در بورس که به صعود ناگهانی و سقوط عجیب آن انجامید.

 این روزنامه سپس نوشته است: سقوط شاخص بورس به یک میلیون و 150 هزار واحد در دولت روحانی، در حالی است که شاخص بورس در روزهای اخیر به 2 میلیون و 270 هزار واحد رسیده است. اما امثال آقای قنبری که در دوران بحران بورس ساکت بودند،‌ اکنون در دوره رشد نسبی بورس هراس‌افکنی می‌کنند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها