کد خبر: 611706
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۱۹:۰۵:۵۷
| |

اعتراض روزنامه جوان به نرخ پایین خرید تضمینی گندم از کشاورزان:

سال‌های آینده باید غذا را با نفت تهاتر کنیم

روزنامه جوان نوشت: سال جاری به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، اما علناً با عدم‌حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان به نظر می‌رسد در سالیان آینده با بی‌رغبتی کشاورزان به تولید شاهد تهاتر نفت با غذا و تهدید امنیت غذایی کشورمان باشیم.

سال‌های آینده باید غذا را با نفت تهاتر کنیم
کد خبر: 611706
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۱۹:۰۵:۵۷

روزنامه جوان منتقد خرید گندم به نرخ ۱۵ هزار تومان از کشاورزان است و با پایین دانستن این رقم پیش‌بینی کرده امنیت غذایی کشورر در سال‌های آینده تهدید شود.

به گزارش جوان، نرخ مصوب خرید تضمینی گندم ۱۵ هزارتومان شد. قاچاقچیان تا ۳۰ هزارتومان هم قبل از کشت پیش‌خرید می‌کنند! بازار خوراک دام نیز سال گذشته از خرید گندم ارزان صرفه برد. امسال نیز همین خطرات هست. کشاورزانی که با تعصب ملی و با زحمت گندم می‌کارند و قاچاقچی را پس می‌زنند سزاوار توجه بیشترند

این روزنامه در ادامه نوشته است: در حال حاضر قیمت گندم در مرز‌های شرقی و غربی کشورمان به ۲۰ تا ۲۵‌هزار تومان رسیده است و این امر می‌تواند به کاهش محسوس میزان خرید تضمینی گندم توسط دولت در سال جاری منتج شود. سال جاری به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، اما علناً با عدم‌حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان به نظر می‌رسد در سالیان آینده با بی‌رغبتی کشاورزان به تولید شاهد تهاتر نفت با غذا و تهدید امنیت غذایی کشورمان باشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها