کد خبر: 608021
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۴:۵۷:۲۴
| |

جواد اوجی، وزیر نفت مدعی شد:

عدم قطعی گاز مشترکین خانگی در زمستان گذشته

وزیر نفت مدعی شد، علی‌رغم تلاش‌های دشمن برای گسترش نارضایتی عمومی با ایجاد چالش در تامین گاز و بنزین، زمستان سرد و طولانی پارسال را پشت سر گذاشته شد و به نیاز بنزین در ایام تعطیلات نوروز که به اوج خود رسید پاسخ داده شود.

عدم قطعی گاز مشترکین خانگی در زمستان گذشته
کد خبر: 608021
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۴:۵۷:۲۴

به ادعای وزیر نفت در زمستان سال گذشته گاز هیچ مشترک خانگی گاز قطع نشد.

به گزارش ایسنا، جواد اوجی گفت: علی‌رغم تلاش‌های دشمن برای گسترش نارضایتی عمومی با ایجاد چالش در تامین گاز و بنزین توانستیم زمستان سرد و طولانی پارسال را پشت سر گذاشته و به نیاز بنزین در ایام تعطیلات نوروز که به اوج خود رسید پاسخ دهیم.

جواد اوجی وزیر نفت گفت: علی‌رغم عدم سرمایه گذاری کافی در چند سال گذشته برای توسعه صنعت نفت و گاز توانستیم ناترازی بین تولید و مصرف گاز را با توکل بر خدا در زمستان سرد و طولانی سال ۱۴۰۱ بدون قطعی گاز خانگی و بدون اعمال خاموشی برق با تامین سوخت نیروگاه‌ها پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه اظهار کرد: در عین حال به دلیل افزایش قابل توجه مصرف بنزین در حوزه بنزین نیز با ناترازی مواجه شده اما توانستیم بنزین مورد نیاز مردم را در ایام پایانی سال گذشته با وجود افزایش بی‌سابقه مسافرت‌های غیرشهری در ایام نوروز پاسخ دهیم. در شرایطی که مصرف بنزین به روزانه بیش از ۱۴۰ میلیون لیتر در روز رسید اما هیچ جایگاهی با کمبود بنزین مواجه نشد.

اوجی در ادامه اظهار کرد: برای تعریف الگوی مصرف گاز از دو روش مهندسی و توزیع فراوانی صورت حساب‌ها در سال ۱۴۰۰ استفاده شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها