کد خبر: 600548
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۱۷:۰۵:۰۴
| |

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

مجلس سقف بودجه را افزایش نداده‌است

به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نباید سقف بودجه افزایش پیدا کند و بر همین مبنا بین لایحه دولت و آنچه ما در مجلس برای بودجه سال آینده مصوب کردیم، تفاوت چندانی وجود ندارد.

مجلس سقف بودجه را افزایش نداده‌است
کد خبر: 600548
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۱۷:۰۵:۰۴

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن رد ادعای افزایش سقف بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی، گفت: زمانی که دولت لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را به مجلس ارائه کرد، بنده اعداد و ارقام بودجه را دیدم و در ادامه هم گزارش کمیسیون تلفیق بودجه مجلس را مشاهده کردم.

به گزارش مهر، محمدرضا پورابراهیمی گفت: بر اساس بررسی‌هایی که روی لایحه دولت و گزارش کمیسیون تلفیق بودجه داشتم، باید بگویم که بین گزارش اعضای کمیسیون تلفیق بودجه با لایحه بودجه‌ای که از سوی دولت به مجلس ارائه شد، تفاوت بسیار جزئی است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تفاوت اعداد و ارقام مندرج در گزارش کمیسیون تلفیق بودجه که در حال بررسی در صحن مجلس است، با لایحه بودجه ارائه شده از سوی دولت بسیار جزئی و حول و حوش ۵ درصد است.

پورابراهیمی بیان کرد: مجلس بر اساس صلاح و مصلحت کشور کاملاً درست می‌داند که نباید سقف بودجه افزایش پیدا کند و بر همین مبنا بین لایحه دولت و آنچه ما در مجلس برای بودجه سال آینده مصوب کردیم، تفاوت چندانی وجود ندارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها