کد خبر: 469281
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ۱۴:۰۰:۲۵
| |

اختصاص اعتبار برای تامین اجتماعی از سوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از مصوبه امروز این کمیسیون برای تخصیص 90 هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی خبر داد.

اختصاص اعتبار برای تامین اجتماعی از سوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس
کد خبر: 469281
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ۱۴:۰۰:۲۵

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در نشست امروز صبح، به بررسی مواد ارجاع شده از صحن علنی مجلس در جریان رسیدگی به لایحه اصلاحی بودجه سال 1400 پرداختند.

وی افزود: در جریان بررسی این مواد ارجاع شده اعضای کمیسیون مصوب کردند تا 90 هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی تخصیص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس اظهار داشت: طبق مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا سازمان تأمین اجتماعی این 90 هزار میلیارد تومان را برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان این صندوق هزینه کند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: براساس این مصوبه، این 90 هزار میلیارد تومان از محل 150 هزار میلیارد تومانی که از واگذاری سهام شرکت‌های دولتی تأمین می‌شود پرداخت خواهد شد.

وی افزود: همچنین مابقی این اعتبار که 60 هزار میلیارد تومان است، برای رتبه‌بندی معلمان، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و نیز متناسب‌سازی اعضای هیأت علمی و امثال آن هزینه خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها