کد خبر: 598295
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۷:۲۵:۴۴
| |

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور:

گوشت 500هزار تومانی معیار نرخ‌گذاری نیست

چند روز پیش عکسی مبنی بر گوشت قرمز کیلویی 500هزار تومانی منتشر شد که مورد توجه قرار گرفت. مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور اعلام کرده عکس منتشر شده مربوط به گوشت قطعه بندی شده و درجه یک بوده و معیار قیمت گذاری نیست و باید برای تعیین قیمت گوشت به شقه آن توجه کرد.

گوشت 500هزار تومانی معیار نرخ‌گذاری نیست
کد خبر: 598295
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۷:۲۵:۴۴

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور می گوید که عکس منتشر شده در خصوص گوشت ۵۰۰ هزار تومانی مربوط به گوشت قطعه بندی شده و درجه یک بوده و معیار قیمت گذاری نیست و باید برای تعیین قیمت گوشت به شقه آن توجه کرد. 

به گزارش ایسنا، افشین صدر دادرس در پاسخ به اینکه آیا قیمت دام زنده در روزهای اخیر افزایش یافته است یا خیر، گفت : به دلیل افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال قیمت دام زنده از کیلویی ۱۳۵ هزار تومان در ابتدای بهمن ماه به کیلویی ۱۴۰ هزار تومان رسیده است.

وی در پاسخ به چرایی افزایش قیمت گوشت قرمز و خبرهای منتشر شده در خصوص فروش گوشت کیلویی ۵۰۰ هزار تومان نیز گفت: گوشت کیلویی ۵۰۰ هزار تومان معیار و ملاک قیمت‌گذاری نیست. عکسی که اخیرا در این رابطه منتشر شده گوشت خورشتی درجه یک است و معیار ما برای تعیین قیمت گوشت باید قیمت لاشه یا شقه باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها