کد خبر: 466486
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۵:۱۸:۰۰
| |

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور:

محصولات پروتئینی با حضور تشکل‌های دام و طیور تامین می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: تامین محصولات پروتئینی کشور با حضور تشکل‌های دام و طیور، به نفع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و متعادل‌کننده قیمت‌هاست.

محصولات پروتئینی با حضور تشکل‌های دام و طیور تامین می‌شود
کد خبر: 466486
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۵:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: تامین محصولات پروتئینی کشور با حضور تشکل‌های دام و طیور، به نفع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و متعادل‌کننده قیمت‌هاست.

افشین صدر دادرس افزود: اتحادیه مرکزی دام سبک کشور در سال 1397 تشکیل شد و اکنون حدود هفت میلیون راس دام سبک و 30 هزار عضو در قالب 38 واحد تعاونی در 15 استان کشور را تحت پوشش دارد.

وی خاطرنشان‌کرد: شبکه تعاونی‌های دام سبک در کشور و استقبال تولیدکنندگان این بخش از تشکیل تعاونی‌ها و کمک و همیاری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مدیریت های استانی آن، به‌سرعت در حال گسترش است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور اظهار داشت: همچنین با توجه به ظرفیت موجود و پتانسیل‌های که در آینده نزدیک به مجموعه تحت پوشش این اتحادیه ملی افزوده می‌شود، امکان تامین دام زنده و گوشت گوسفندی به منظور کمک به تعادل قیمت‌ها در بازار امکان‌پذیر است.

وی بیان‌داشت: این مهم در صورتی قابل اجرا خواهد شد که برنامه‌ریزی‌های منسجمی از سوی متولیان بازار اعم از بخش‌های دولتی و خصوصی و نمایندگان تولیدکنندگان برای تامین و عرضه محصول در کل ایام سال انجام شود.

دادرس گفت: اتحادیه مرکزی دام سبک کشور برای هرگونه فعالیت، همکاری و هماهنگی در این خصوص به منظور تامین هم‌زمان منافع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان آمادگی خود را اعلام می‌کند.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور ادامه‌داد: سایر تشکل‌های بخش دام و طیور نیز برای تحقق این هدف آماده همکاری هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها