کد خبر: 593168
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۱۹:۰۱:۲۷
| |

انتقاد روزنامه اطلاعات از نابسامانی در عرضه خودرو:

آزمون و خطا در شیوه عرضه خودرو تا کی قرار است ادامه پیدا کند؟

روزنامه اطلاعات نوشت: سوال اساسی این است که تا چه زمانی باید شاهد این نابسامانی در عرضه خودرو باشیم و این رفت و برگشت‌های تجربه شده و زیانبار که در ادامه روش‌های مخرب آزمون و خطاهای گذشته صورت می‌گیرد همچنان باید ادامه یابد؟

 آزمون و خطا در شیوه عرضه خودرو تا کی قرار است ادامه پیدا کند؟
کد خبر: 593168
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۱۹:۰۱:۲۷

روزنامه اطلاعات از اظهارت ضدونقیض مسئولان درباره فروش خودرو در بورس کالا و همچنین قرعه‌کشی‌های خودروسازان انتقاد کرده و پرسیده تا کی باید شاهد نابسامانی در عرضه خودرو بود؟

به گزارش اطلاعات، اخیراً شورای رقابت با صدور یک اطلاعیه، عرضه چند خودرو کارخانه‌های دولتی را در بورس کالا غیرقانونی اعلام کرد و جلوی عرضه آنها در بورس را گرفت. وزیر اقتصاد هم اعلام کرد که تصمیم‌گیری در این مورد با شورای عالی بورس است و لذا در اولین جلسه این شورا به نامه اخیر شورای رقابت رسیدگی می‌شود و تصمیم‌گیری نهایی در آن جلسه صورت خواهد گرفت. آنچه که از این نامه نگاری‌ها بر می‌آید اینکه متأسفانه تیم اقتصادی دولت هماهنگ عمل نمی‌کند و دود این تضارب آرا به چشم فعالان اقتصادی، سهامداران و تولید و در نهایت مردم می‌رود.

اطلاعات در ادامه پرسیده است: حال سوال اساسی این است که تا چه زمانی باید شاهد این نابسامانی در عرضه خودرو باشیم و این رفت و برگشت‌های تجربه شده و زیانبار که در ادامه روش‌های مخرب آزمون و خطاهای گذشته صورت می‌گیرد همچنان باید ادامه یابد؟ 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها