کد خبر: 590766
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۲:۱۶:۳۳
| |

روزنامه دنیای اقتصاد:

دلالان خودرو کد ملی مادران را ۱۵ میلیون تومان اجاره می‌کنند و در مقابل سفته یک میلیاردی می‌گیرند!

دلالان حاضرند تنها با دریافت کد ملی مادران دارای دو فرزند و بیشتر، ۱۵میلیون تومان به آنها پرداخت کنند. در مقابل پرداخت این ۱۵میلیون تومان و دریافت کد ملی، خواستار دریافت سفته به ارزش یک‌میلیارد تومان بود.

دلالان خودرو کد ملی مادران را ۱۵ میلیون تومان اجاره می‌کنند و در مقابل سفته یک میلیاردی می‌گیرند!
کد خبر: 590766
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۲:۱۶:۳۳

روزنامه دنیای اقتصاد گزارشی از بازار سیاه اجاره کد ملی مادران دارای دو فرزند و بیشتر برای ثبت‌نام خودرو خبر داده و نوشته دلالان با پرداخت ۱۵ میلیون تومان کد ملی این مادران را اجاره می‌کنند و در مقابل سفته یک میلیاردی از آنان می‌گیرند!

به گزارش دنیای اقتصاد، شواهد حاکی از آن است که بازار سیاهی برای اجاره کد ملی مادران دارای دو فرزند و بیشتر ایجاد شده است. در سطح شهر نیز آگهی‌هایی برای خرید حق استفاده از کد ملی مادران دیده می‌شود. برای پیگیری این موضوع با یکی از دلالان بازار خودرو که آگهی خرید کد ملی داده بود تماس گرفتیم. به گفته وی، دلالان حاضرند تنها با دریافت کد ملی مادران دارای دو فرزند و بیشتر، ۱۵میلیون تومان به آنها پرداخت کنند. اینطور که این دلال بازار خودرو می‌‌گوید حتی اگر فرد در قرعه‌کشی خودرو برنده نشود هم این ۱۵میلیون تومان به او پرداخت می‌شود. در مقابل دلالان سعی می‌کنند تضمینات سفت‌و‌سختی از مادرانی که کد ملی خود را در اختیار آنها قرار می‌دهند، بگیرند. دلالی که با او تماس گرفتیم، در مقابل پرداخت این ۱۵میلیون تومان و دریافت کد ملی، خواستار دریافت سفته به ارزش یک‌میلیارد تومان بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها