کد خبر: 582329
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۲ ۱۸:۰۰:۰۴
| |

آگهی

بطری نوشابه چطور میلیاردرت می کند؟

از آنجایی که از بطری نوشابه می شود در تمامی نوشیدنی ها استفاده کرد من هم دقیقا دستم را بر روی فروش این محصول در ظاهر اولیه بی ارزش گذاشتم.

بطری نوشابه چطور میلیاردرت می کند؟
کد خبر: 582329
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۲ ۱۸:۰۰:۰۴

از آنجایی که از بطری نوشابه می شود در تمامی نوشیدنی ها استفاده کرد من هم دقیقا دستم را بر روی فروش این محصول در ظاهر اولیه بی ارزش گذاشتم که به مرور زمان توانست مرا به ثروتمند ترین آدم تبدیل کند. حال برای معرفی به شما عزیزان چند مدل از کاربردی ترین ها را برایتان آورده ام.

بطری پلاستیکی

خصوصیات و ویژگیهای منحصر به فرد این محصول سبب شده تا افراد زیادی تمایل به استفاده از این محصولات داشته باشند یکی از مهمترین خصوصیات بطری پلاستیکی آن است که از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما می توانید با خیالی راحت و برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید بدون آن که کوچکترین تغییری در کیفیت و مرغوبیت اولیه محصول ایجاد شود.

متریال و مواد اولیه ای که برای تولید بطریهای پلاستیکی مورد استفاده قرار گرفته کاملا بهداشتی می باشد این محصولات در محیطی بهداشتی تهیه و تولید شده به همین خاطر است که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و شما می توانید با خیالی راحت از انواع نوشیدنیها و مایعات را با استفاده از این بطریهای پلاستیکی بسته بندی نمایید.

بطری نوشابه

وقتی که خرید این بطری نوشابه در دسترس همه قرار گرفت و به آسانی صورت می گیرد فروش آن سخت تر می شود البته منظور از سختی فروش سختی دریافت درآمد نیست، چه بسا هر چه خرید آسان‌تر باشد یعنی فروش خیلی بیشتر برای سازنده است، ولی سختی فروش از این جهت است که اولا باید در هر شهر و کشور کوچک و بزرگی کارخانه تولید و نمایندگی داشته باشید.

دوم جذب کارمند و همکار است و قدم سوم اینکه این کار نیاز به سرمایه زیادی می خواهد حال بعد از اینکه اخذ نمایندگی های لازم انجام شد و کارخانه جان در اقصی‌نقاط‌ کشور مستقر شد نوبت به پخش محصولات تولیدی یا همان نوشابه می رسد.

این دو کارخانه غول های تولید نوشابه همیشه با هم کل کل و کری خوانی داشته و حتی هر کدام از طرفداران این دو شرکت با هم به رقابت بر سر میزان گازدار بودن هر نوع نوشابه میزان پر شدن بطری‌و کیفیت محصول و مزه و میزان زیاد و کم بودن شیرینی هر کدام و حتی جنس قوطی تولید نوشابه هم بحث و کری خوانی می کنند که اغلب هیچ نتیجه ای ندارد.

2

بطری پت ضایعات

بطری پت ضایعات از نظر بیولوژیکی برای انسان آلرژیک خاصی ندارد و به دلیل سهولت استفاده از آن در بسته بندی در خوراکیها مورد استفاده قرار می گیرد. آزمایشات نشان داده است که برای انسان و یا حیوان هیچ گونه خطری به دنبال نخواهد داشت و ماده مخاطره‌آمیز سمی نیز در آن به کار نرفته است و تاکنون نیز گزارشی از مسمومیت افرادی که مواد خوراکی که استعمال کرده اند را تحت پوشش این بطری داشته‌اند نشده است.

از مزایای استفاده و معایب استفاده از بطری پت می توانیم به بسته بندی راحت و با سهولت  که در مواد خوراکی دارد اشاره کنیم باز و بسته شدن درب این بطری از مواردی هست که می‌توان به آن اشاره کرد. از جمله مزایای دیگران قیمت ارزان آن در مقایسه با سایر بطریها است بطری پت در محیط زیست تخریب ایجاد نخواهد کرد و در صورتی که در محیط زیست رها شود به سرعت تجزیه می شود و خطری برای محیط زیست پیرامون انسانها و حیوانات خانگی نخواهد داشت.

3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مهدی ارسالی در
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱

    فقط خواستید صفحتون پر کنید خیلی بی معنی و بدردنخور بود مطلبتون اون از تیترش که هیچ ربطی به مضمون نداشت اینم از مضمون توخالی و بیمعنی

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱

    این گزارش از نظر زیست محیطی و عوارضی که برای انسان و طبیعت دارد بر خلاف گزاش های دیگر است!!

  • احسان ارسالی در
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱

    احسنت، از همین مطالب ها زیاد بفرستین تا ملت به فکر اقتصاد و پیشرفت باشن، نه مطالب سیاسی و آشوبگری و منفی...

  • زهرا ارسالی در
    دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱

    چی میخواستین بگین.ما که نفهمیدیم.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها