کد خبر: 579488
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۱۵:۱۰:۲۲
| |

جام جم:

وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن روی هواست

روزنامه جام جم نوشت: مهم‌ترین وعده دولت یعنی ساخت سالانه یک‌میلیون مسکن تقریبا روی هواست که بخشی از آن به عدم مدیریت درست وزارت راه و شهرسازی برمی‌گردد و بخشی دیگر از ناهماهنگی شگفت‌انگیز میان نهادهای دولتی.

وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن روی هواست
کد خبر: 579488
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۱۵:۱۰:۲۲

روزنامه وابسته به سازمان صداوسیما در گزارشی به انتقاد از دولت به دلیل عمل نکردن به مهم‌ترین وعده‌ای که داده بود پرداخت و نوشت وعده ساخت سالیانه یک میلیون مسکن روی هواست!

به گزارش جام جم، شلختگی عجیبی در بخش مسکن دیده می‌شود. مهم‌ترین وعده دولت یعنی ساخت سالانه یک‌میلیون مسکن تقریبا روی هواست که بخشی از آن به عدم مدیریت درست وزارت راه و شهرسازی برمی‌گردد و بخشی دیگر از ناهماهنگی شگفت‌انگیز میان نهادهای دولتی.

قرار بود سازمان‌های وابسته به دولت زمین‌های خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند که البته این‌گونه نشد تا رئیس‌جمهور رسما بگوید اگر دستگاه‌ها همکاری نکنند زمین‌های آنها به سود نهضت ملی مسکن مصادره می‌شود.

بانک مرکزی هم که باید اعطای وام بانکی را تسهیل می‌کرد هیچ کاری نکرد و سازمان برنامه و بودجه هم توپ را به زمین دیگری می‌انداخت. این چرخه هنوز به قوت خود باقی است تا وعده مسکنی دولت به شکست نزدیک شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها