کد خبر: 578874
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۹ ۱۲:۴۵:۱۲
| |

تولید اولین مینی ون اینرودز مسافربر دربهمن موتور

دیروز (پنچشنبه ۲۸ مهر) اولین مینی‌ون اینرودز مسافربر تکمیل و بلافاصله راهی نمایشگاه خدمات و حمل نقل شهری در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب شد.

تولید اولین مینی ون اینرودز مسافربر دربهمن موتور
کد خبر: 578874
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۹ ۱۲:۴۵:۱۲

دیروز (پنچ شنبه ۲۸ مهر )اولین مینی ون اینرودز مسافربر تکمیل و بلافاصله راهی نمایشگاه خدمات و حمل نقل شهری در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب شد. 

اولین مینی ون ۸ نفره اینرودز در خط تولید بهمن موتور تکمیل  و برای اولین بار در غرفه گروه بهمن در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. 

حضور این مینی ون در کنار سایر محصولات بهمن موتور با استقبال بازدیدکنندگان و مسوولان شهرداری قرار گرفت و به زودی شاهد ورود این محصول به ناوگان حمل و نقل مسافربری هستیم.

از جمله مشخصات ون اینرودز مسافربری می توان به موتور ۱۵۰۰ سی سی با خداکثر قدرت ۱۰۵ اسب بخار، گیربکس دستی، فرمان برقی، سیستم کنترل کشش و کمکی ترمز، سیستم تشخیص مانع فعال بهمن موتور و دو درب کشویی جهت سهولت تردد سرنشینان اشاره کرد.

گفتنی است در حال حاضر در خط تولید بهمن موتور محصولات دیگنیتی، فیدلیتی، ریسپکت و اینرودز در حال تولید است و با همت دوهزار پرسنل این شرکت تا پایان سال افزایش تولید دوبرابری در بهمن موتور محقق می شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها