کد خبر: 577781
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۱ ۱۶:۲۰:۵۲
| |

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو

عنوان «شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو» به تنهایی کافی است تا علاقمندان به این کراس اوور کوپه جذاب، شش دانگ حواسشان را جمع کنند که چگونه می‌توانند این غول رویایی را از آن خود کنند.

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو
کد خبر: 577781
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۱ ۱۶:۲۰:۵۲

عنوان «شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو» به تنهایی کافی است تا علاقمندان به این کراس اوور کوپه جذاب، شش دانگ حواسشان را جمع کنند که چگونه می‌توانند این غول رویایی را از آن خود کنند.

پس اگر از علاقمندان به محصولات مدرن و باکیفیت گروه خودروسازی بهمن هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها همراهی کنید.

امکان خرید اقساطی دیگنیتی برای کدام طبقه از جامعه ممکن است؟

بعید می‌دانیم کسی باشد که دلش نخواهد پشت فرمان یک خودرو باکیفیت و درجه یک مثل دیگنیتی، فیدلیتی، بسترن یا مزدا سه بنشیند.

اما بسیاری‌ها وقتی با تیتر شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو مواجه می‌شوند، اولش با خودشان می‌گویند: «خب! خوش به حال پولدارها! ماکه انقدر سرمایه نداریم» اما کمی که دقیق‌تر شوند از خودشان می‌پرسند: «چرا وقتی کسی این همه پول دارد که دیگنیتی سوار شود، باید زیر بار اقساط برود؟

این همان نکته ای است که قصد داریم در این بخش درباره‌اش صحبت کنیم.

اگر متقاضیان استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو را از نظر توان مالی به دو دسته تقسیم کنیم، به چنین نتیجه‌ای خواهیم رسید:

  • گروه اول جز طبقه متوسط رو به پایین قرار می‌گیرند که حتی پس‌انداز آنچنانی برای پرداخت پیش قسط هم ندارند
  • و یا در دسته دوم و ثروتمندان جای می‌گیرند که حتی به اندازه قیمت نقدی دیگنیتی هم پول دارند، اما ترجیحشان این است به شیوه اقساطی صاحب خودرو محبوبشان شوند.

حال طرح سایا خودرو برای کدام طبقه مناسب است؟!در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی از سوی سایا خودرو

دیگنیتی

ما معتقدیم، شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو برای همه دهک‌های جامعه مناسب است، اما پیش از اینکه به تفصیل دلایل اثبات ادعای خود را مطرح کنیم، لازم است شرایط این مجموعه برای فروش قسطی دیگنیتی را یادآور شویم: 

  • تحویل فوری و آنی خودرو
  • فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن
  • عمل به تمامی تعهدات از سوی فروشنده
  • ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید توسط کارشناسان مجرب
  • شرایط اقساط

چگونه اقشار کم درآمد می‌توانند برای خرید اقساطی دیگنیتی از سایا خودرو اقدام کنند

از مهم‌ترین شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو، امکان عرضه خودرو با کمترین سرمایه و حتی بدون پیش پرداخت است. مگر از این بهتر هم می‌شود؟!

شما با هر میزان درآمد و پس‌اندازی که دارید، می‌توانید از خودرو رویایی‌تان سواری بگیرید. زیرا مبلغ اقساط هم با نظر شما تعیین خواهد شد و مدت باز پرداخت هم، بلندمدت است.

طبیعی است که باز پرداخت چند صد میلیون طی سه یا شش ماه بسیار دشوار است، اما وقتی همین زمان دو یا سه برابر می‌شود، از حجم فشارها کاسته می‌گردد.

چرا دهک‌های بالای جامعه هم از خرید اقساطی دیگنیتی از سایا خودرو استقبال می‌کنند؟

هنوز هم عده زیادی هستند که تصور می‌کنند استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو متعلق به کسانی است که چون پول کافی برای خرید نقدی ندارند، ناچارند زیر بار اقساط بروند.

اما حتما شما هم این مثل را شنیده‌اید که: « پول، پول می‌آورد». عاقلانه‌ترین واکنش مالی در اقتصاد تورم زده کشور ما این است که برای خریدهای بزرگ به سراغ پرداخت اقساط برویم و از انباشت سرمایه در یک حوزه جلوگیری کنیم.

بنابراین تعجبی ندارد اگر ببینید کسانی که حتی به اندازه خرید نقدی چندین دیگنیتی پول دارند هم از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو استقبال کنند.

زیرا این روش فرصت و فضای کافی به آنها می‌دهد تا مابقی پول خود را در دیگر بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کنند.

از طرفی روز به روز قدرت خرید پول ملی کاسته می‌شود، این به این معناست که مبلغ اقساط امروز، شش ماه دیگر یا یک سال دیگر بسیار ناچیز در نظر گرفته می‌شود، در حالی که بر قیمت خودرو طبق اصل تورم افزوده شده است. به همین دلیل ثروتمندان نیز از شرکت در طرح‌های اقساطی استقبال می‌کنند و به آن به چشم یک سرمایه گذاری نگاه می‌کنند.

مزایای خودرو دیگنیتی

بهمن موتور، خودرو مونتاژی دانگ‌ فنگ ix5 چینی را پرستیژ نام نهاد و سرانجام با عنوان دیگنیتی به مشتری ایرانی عرضه کرد.

حال که دانستیم شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو برای تمامی اقشار جامعه، مناسب و قابل دسترسی است بد نیست اشاره‌ای به مزایای این غول خشن و جذاب داشته باشیم:

توان فنی مناسب

معمولا کراس اوورهای سایز متوسط، فقط چهره جذابی دارند و از نظر فنی، شتاب و مصرف سوخت، ایده‌آل نیستند.

با این حال دیگنیتی با ابعاد و جثه نسبتا بزرگ خود تنها در 13 ثانیه به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن در هر 100 کیلومتر 7.3لیتر اعلام شده است.

همچنین استاندارد آلایندگی دیگنیتی یورو 5 اعلام شده است، یعنی با کمترین میزان آلاینده یک ماشین مطلوب هم برای شهرهای پرترافیک و هم روستاهای بکر و سرسبز است.

ظاهر مدرن، کابین لوکس  و جادار

با استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو شما صاحب خودرویی می‌شوید که از هر زاویه‌ای به بدنه آن نگاه کنید، هیچ ایراد قابل ذکری پیدا نخواهید کرد. فرم چراغ‌ها، جلو پنجره، سپر، انحنای سقف و خطوط بدنه، همه و همه قدرت و جدیت را القا می‌کند. همین میزان از زیبایی و وقار در کابین نیز دیده می‌شود، همه چیز در استانداردترین حالت ممکن قرار دارد و فضای کابین برای پنج سرنشین قوی هیکل، مهیاست.

متریال به کار رفته برای روکش فرمان، داشبورد، تو دری‌ها و صندلی‌ها عالی است و کابین دیگنیتی قابل رقابت با برترین خودروهای روز دنیاست.

ایمنی مطلوب

زیبایی، بدون ایمنی، هیچ اهمیتی ندارد. اگر متقاضی استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو هستید، باید بدانید که  این خودرو با بهره‌مندی از امکانات ایمنی متعدد، یک سر و گردن نسبت به دیگر تولیدات چینی برتری دارد. از جنس بدنه که از فولاد بسیار سخت است گرفته تا شش ایربگ و سیستم‌های کنترل کننده و هشدار دهنده متعدد که همگی به راننده کمک می‌کنند تا در حوادث راحت‌تر بتواند خودرو را مهار کند.

امکانات رفاهی متعدد

مشتری ایرانی، عاشق امکانات رفاهی است. وجود سان روف پانوراما به تنهایی می‌تواند دلیل محکمی برای خرید یک خودرو باشد، حال اینکه با استفاده از  شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو شما می‌توانید خودرویی را مالک شوید که مجهز به امکانات دیگری مانند دوربین 360 درجه، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 6 جهت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و کروز کنترل نیز هست.

سواری مطلوب

خودرویی با ابعاد و امکانات دیگنیتی، جان می‌دهد برای یک مسافرت طولانی مدت! خبر خوب اینکه تجربه کاربری مالکان، سواری نرم را از مزایای ویژه این خودرو برشمرده است.

 یعنی شما طی مسافت از آسایش نسبی برخوردار خواهید بود و با توجه به سیستم تعلیق این خودرو،   ضربات به بخش خارجی دیگنیتی، آرامش داخل کابین را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

سخن پایانی

بهترین  شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو فراهم شده است تا اگر تا امروز سواری گرفتن از محصولات بهمن موتور را رویا می‌پنداشتید، بدانید که تحقق این رویا در یک قدمی شماست.

برای اطلاع از جزییات طرح، اطلاع از قیمت روز محصولات گروه بهمن و نیز دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید،   همه روزه در ساعات کاری می‌توانید با با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • حسین ارسالی در
    جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱

    چرا شرایط اقساط را نمیزارید

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱

    خیلی خوبه

  • Hamid ارسالی در
    شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱

    شما به یه خودروی رده پایین چینی میگویید با کیفیت اگه کیفیت داشت تو تصادفات ایربک هاش عمل میکرد که تا حالا چند مورد بوده که ایربکهای این خودرو کار نکرده و باعث به خطر افتادن جان مسافرها شده و دوما قیمت این خودرو از پارسال تا امسال چیزی حدود180میلیون تومن گرون تر شده میخام بدونم از یه سال پیش تا الان دلار چقدر ارزون شده که قیمت این لگن رو 180میلیون گرون کردیدو قیمت جهانی این خودرو چیزی حدود400میلیون تومن با دلار 33هزار تومنی میشه چرا تو ایران باید 850میلیون تومن تو نمایندگی بهش پول داد واقعا که ماشین آشغالی هست فقط قیافه داره و کیفیت این ماشین صفر صفر صفره

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها