کد خبر: 578443
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۱۰:۴۲:۵۹
| |

آگهی

چرا قیمت ام ‌دی‌ اف خام افزایش پیدا کرد؟

باید خاطر نشان کرد که قیمت ام ‌دی‌ اف خام در مقایسه با دیگر نوع ام دی افها بسیار مناسب تر است و دارای قیمت بسیار به صرفه ای است با توجه به کاراییهایی که دارد.

چرا قیمت ام ‌دی‌ اف خام افزایش پیدا کرد؟
کد خبر: 578443
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۱۰:۴۲:۵۹

با توجه به اینکه به جنس مرغوب و مناسب این محصولات اشاره داشته ایم باید خاطر نشان کرد که قیمت ام ‌دی‌ اف خام در مقایسه با دیگر نوع ام دی افها بسیار مناسب تر است و دارای قیمت بسیار به صرفه ای است با توجه به کاراییهایی که دارد. تمامی این ام دی افها قابلیت انعطاف و شکل گیری بالایی دارند که می توانید آنها را برای انجام هر کاری نیز به کار بگیرید در قدم بعدی باید اینگونه افزود که تمامی این ام ای افها از نظر جنس دارای کیفیت خارق العاده ای بوده و می توانند مانند جنسهای متنوع دیگر نیز به شکلهای گوناگونی در آیند. ام دی افهای خام با توجه به هر شرایط آب و هوایی و اقلیمی سازگاری محیطی دارند و می توانند در هر آب و هوایی دوام خوبی را دارا باشند و از آنها در تمامی مکان استفاده داشت.

نکته ی بسیار مهم و حائز اهمیتی که در اینجا می توانیم به آن بپردازیم مقاوم بودن این کالا در مقابل آب و سرما است که این ام دی اف می تواند در مقابل شرایطهای سرمایی نیز بسیار دوام از خود نشان دهد و شما را تا میزان زیادی بی نیاز سازد. این ام دی افها می توانند در مقابل آب بسیار استحکام داشته باشند و در دراز مدت نیز نپوسند همچنین می توان افزود که این ورقها در مقابل فشار دارای مقاومت زیادی هستند که می توانید از آنها استفاده داشته باشید.

ام ‌دی‌ اف خام خارجی

خرید ام ‌دی‌ اف خام خارجی می تواند کیفیت بالاتری نسبت به ام دی اف داخلی داشته باشد اما هزینه های آن باعث می شود که تعداد کمتری حاضر به خرید ام دی اف روکش ملامینه خارجی روی آورند و در مواقع معدود که روکش خاصی نیاز داشته باشیم که محصولات ایرانی ندارند و باید برای آن هزینه بیشتری پرداخت نمایید. تجربه نشان داده که صنایع چوبی ایرانی می تواند کیفیت مشابه نمونه ها وارداتی داشته باشد و با استفاده از آنها می توانید کمک به جلوگیری از خروج ارز از کشور داشته باشید و با توجه به

2

دستور مقامات عالی کشور و شعار رونق اقتصادی توانسته ایم با تولید انبوه این محصول کمک به گردش چرخ اقتصادی کشور کرده باشیم و با گسترش صادرات این محصول شاهد ورود ارز به کشور شده ایم.

روکش ام دی اف مهمترین بخش آن می باشد که از جنس ورقه های پلاستیکی ضد آب تشکیل شده است. ورق ام دی اف بیشتر در ابعاد 3.60 در 180 عرضه می شوند که یکی از رایجترین اندازه در بازار می باشد و با استفاده از دستگاه راستابر به اندازه کوچکتر تقسیم شده و آماده ساخت وسایل می گردد. ام دی اف بصورت کاملا ثابت و یکدست بوده و اگر از نوع خام و بدون رنگ باشد می توانید با استفاده از پیسولت یا قلمو آنرا رنگ کنید.

ام دی اف خام اصفهان

ام دی اف جزو محصولات چوبی به شمار می آید و دارای کاربردهای متنوعی می باشد و در برخی از صنایع می توان از آن استفاده نمود، ام دی اف خام اصفهان، شیراز و یزد به روش خشک تولید می شوند و پس از طی کردن یک سری فرایند به نوع صنعتی تبدیل شده و می توان از آن استفاده نمود. البته که نوع خام این محصول نیز دارای کاربرد بوده و نجارها با توجه به سلیقه خود و مشتری از آن استفاده می کنند.

3

ام دی اف دارای انواع مختلفی است که می توان به هایگلاس آن اشاره نمود زیرا افراد زیادی با این محصول آشنایی دارد و می توان گفت حداقل یک بار این نوع چوب را از نزدیک دیده اند و با کاربرد متنوع این محصول آشنایی کافی را دارند. ام دی اف پس از تولید را می توان با انواع مختلفی از روکش پوشاند و برای مواد مختلفی مورد استفاده قرار داد این روکشها با توجه به کیفیت و قیمتی که دارند دارای مقاومتهای مختلفی هستند و بیش تر در آشپزخانه ها به عنوان کابینت و در اتاقها به عنوان کمد دیواری مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی ام دی اف خام می توان از روکش ملامینه که مانند کاغذ دیواری می باشد و با چسب مخصوص به ام دی اف خام می چسبد و به وسیله فشار و حرارت به تخته خام می چسبد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها