توضیحات وزیر ارتباطات درباره قطعی اینترنت در روزهای گذشته

وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت در روزهای گذشته گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.

توضیحات وزیر ارتباطات درباره قطعی اینترنت در روزهای گذشته
کد خبر: 566920
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۱۱:۰۳:۵۷

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه نشست امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، درباره کندی اینترنت در روزهای گذشته، گفت:  هفته اخیر دو حادثه داشتیم که یکی در مشهد بود که در اثر قصور پیمانکاران یکی از فیبرهای نوری قطع شد و موجب قطعی ارتباط چند استان بود که برطرف شد؛ ما این موضوع را بررسی می‌کنیم تا با مقصرین احتمالی برخورد شود.

به گزارش تسنیم، وی افزود: هم‌چنین روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود و ما موضوع را دنبال می‌کنیم تا دیگر شاهد چنین نباشیم. هم‌چنین اعلام کردیم که شرکت مخابرات باید ضرر و زیان مشتریان را جبران کند. 

وزیر ارتباطات درباره اختصاص اینترنت رایگان به سه دهک جامعه، گفت: حدود یک میلیون نفر ثبت‌نام کردند و بسته 40 گیگ برای آنان از ابتدای مردادماه فعال شده و تا پایان سال مهلت دارد و بسته‌ی تخصیص به آنان برای سال آینده نیز 50 گیگ است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها