کد خبر: 566077
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۱۱:۰۰:۲۱
| |

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات:

ارتباطات در شهرها و روستاهای سیل‌زده به حالت عادی درآمد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سیل تا کنون به تعدادی از تجهیزات، دکل‌های ارتباطی و خطوط فیبرنوری در برخی از استان‌ها خساراتی وارد کرده که با حضور و اقدام فوری تیم‌های فنی، ارتباطات دوباره برقرار شده و وضعیت نرمال است.

ارتباطات در شهرها و روستاهای سیل‌زده به حالت عادی درآمد
کد خبر: 566077
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۱۱:۰۰:۲۱

«عیسی زارع‌پور» در پست اینستاگرامی خود نوشت: در چند روز اخیر شاهد بارندگی‌های موسمی و جاری شدن سیل در بسیاری از استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاهای کشور هستیم. متاسفانه در جریان جاری شدن سیل تعدادی از هموطنان‌مان داغدار و تعدادی هم متحمل خسارت‌های مالی شده‌اند که از همین جا با هموطنان داغدیده همدردی می‌کنم.

به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات افزود: همه دستگاه‌های دولتی بسته به مسئولیت خویش در صحنه حضور دارند تا در کنار مردم نیازهای اولیه هموطنان سیل‌زده برطرف شود. همکاران من در وزارتخانه ضمن تشکیل جلسه مدیریت بحران با حضور مدیران کل استانی و راهبری اقدامات و ایجاد هماهنگی لازم بین شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه، به طور شبانه‌روزی وضعیت ارتباطات در سراسر کشور را رصد می‌کنند تا اقدامات لازم جهت رفع خرابی‌های ناشی از سیلاب در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی تاکید کرد: سیل تا کنون به تعدادی از تجهیزات، دکل‌های ارتباطی و خطوط فیبر نوری در برخی از استان‌ها مثل کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، قم، تهران و... خساراتی وارد کرده که با حضور و اقدام فوری تیم‌های فنی، ارتباطات مجددا برقرار شده است.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تلاش همکارانم قطعی‌های پراکنده برطرف شده و همه شهرها و روستاهای کشور از ارتباطات نرمال برخوردارند. البته همکاران من در حالت آماده‌باش هستند و به محض دریافت گزارش از قطع یا مشکل ارتباط در هر نقطه از کشور برای ترمیم و برقراری مجدد ارتباط، اقدام خواهند کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها