کد خبر: 563544
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۶:۴۶:۵۷
| |

وزیر ارتباطات:

طرح ملی فیبرنوری جایگزین اینترنت فعلی می‌شود

بنابر اعلام وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات، در آینده طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها جایگزین اینترنت فعلی خواهد شد.

طرح ملی فیبرنوری جایگزین اینترنت فعلی می‌شود
کد خبر: 563544
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۶:۴۶:۵۷

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعد از ظهر پنجشنبه در جریان سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در آینده طرح جایگزین اینترنت فعلی که طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها است، در شهرستان سرپل ذهاب زودتر شروع خواهد شد که این طرح جایگزین علاوه بر اینترنت پرسرعت، تلفن باکیفیت را نیز به مردم این شهرستان ارائه خواهد داد.

​به گزارش فارس، وی با اشاره به برنامه ریزی‌های ویژه برای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در اربعین سال جاری، افزود: زیرساخت‌های ارتباطی این استان تقویت می‌شود تا زوار عتبات عالیات در طول سفر از ارتباط باکیفیتی برخوردار باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور گفت: تمام روستاهای فاقد ارتباط و اینترنت تا پایان سال جاری و روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز تا نیمه نخست سال آینده به شبکه متصل خواهند شد.

زارع پور با اشاره سفر هیأت دولت و حضور وی به نمایندگی از رئیس جمهور در شهرستان سرپل ذهاب، بیان کرد: در این سفر مشکلات شهرستان را از نزدیک احصاء کنیم و نیز مشکلات و مسائل مختلف سرپل ذهاب بصورت مکتوب به رئیس جمهور و هیئت دولت ارائه می‌شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این سفر برای مردم سرپل‌ذهاب منشأ خیر و برکت خواهد بود، تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب از مشکلات مردم این منطقه کاسته خواهد شد.

زارع پور خاطر نشان کرد: در حوزه فناوری اطلاعات بعد از زلزله سال ۱۳۹۶ زیرساخت‌های ارتباطی در سرپل ذهاب خصوصاً در حوزه تلفن ثابت دچار مشکل جدی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها