کد خبر: 566497
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۰۹:۵۸:۲۵
| |

اقدام جنجالی کریستیانو پس از تعویض

رونالدو برای اولین بار برای منچستریونایتد به میدان رفت ولی با ناراحتی‌های خود سوژه بزرگ رسانه‌های انگلیسی شد.

اقدام جنجالی کریستیانو پس از تعویض
کد خبر: 566497
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۰۹:۵۸:۲۵

پس از یک ماه حاشیه‌سازی و عدم حضور در اردوی پیش فصل تایلند و استرالیا، کریستیانو رونالدو سرانجام به اردوی منچستریونایتد بازگشت تا برای این تیم به میدان برود.

به گزارش فارس، او در اینستاگرام به شکل بی‌سابقه‌ای به منتقدان خود پاسخ داد و ضمن اینکه رسانه‌ها را دروغگو نامید، به همگان اعلام کرد که یکشنبه پادشاه در ترکیب منچستریونایتد قرار خواهد گرفت.

چیزی که مشخص است ، این بوده که رونالدو مشتاق به ترک منچستریونایتد است ولی هنوز تیمی به او پیشنهاد نداده و هیچ تیمی در لیگ‌های معتبرهای اروپا خواهان جذب او نیست و نکته مهمتر این است که رونالدو اصلا شرایط سابق را ندارد و به شدت از لحاظ روحی دچار مشکل شده است.

رونالدو روز گذشته برای اولین بار در فصل جدید در ترکیب منچستریونایتد، البته تیم دوم، قرار گرفت و در کنار بازیکنان زیر 21 سال به مصاف با رایو وایکانو رفت.کریستیانو در ترکیب اصلی قرار گرفت ولی تصاویر و فیلم‌ها نشان می‌دهد ، اوضاع خوبی بین او و تن‌هاگ برقرار نیست.

فیلم‌ها نشان می‌دهد که رونالدو با بی‌رغبتی به صحبت‌های سرمربی خود گوش می‌دهد و اصلا مشتاق به بازی زیر نظر او نیست.

از طرف دیگر ESPN گزارش داد که این بازیکن پیش از اینکه بازی به اتمام برسد، ورزشگاه را ترک کرد و به خانه بازگشت و حتی نخواست تا پایان مسابقه در کنار منچستریونایتد بماند.

رونالدو تنها در نیمه اول در میدان حضور داشت و در آغاز نیمه دوم جای خود را به «اماد دیالو» داد که برای یونایتد گلزنی کرد.

تن هاگ پیش از این مسابقه به آمادگی بدنی رونالدو نیز ایراد گرفت و مدعی شد که برای بازی کردن کامل در دیدارهای اصلی منچستریونایتد نیازمند تمرین بیشتری است. این مسئله نشان می‌دهد رونالدو جایگاه محکمی در جمع شیاطین سرخ نخواهد داشت و با توجه به اینکه در یک ماه گذشته حواشی زیادی به پا کرده، شاید نتواند فصل را با حضور در ترکیب اصلی آغاز کند.

ESPN البته نوشت که از پرتغال پیشنهادهایی برای رونالدو است و باید دید آیا کریستیانو حاضر به بازی در لیگ پرتغال و تیمی مثل اسپورتینگ لیسبون می‌شود یا خیر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها