کد خبر: 562567
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۴:۲۰:۲۹
| |

منچستریونایتد رونالدو را جریمه نمی‌کند

کریستیانو رونالدو با وجود غیبت در تمرینات پیش فصل تیم فوتبال منچستریونایتد مجازات نخواهد شد.

منچستریونایتد رونالدو را جریمه نمی‌کند
کد خبر: 562567
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۴:۲۰:۲۹

تیم فوتبال منچستریونایتد روز گذشته (جمعه) عازم تایلند شد تا اردوی پیش فصل خود را در شرق آسیا و پس از آن استرالیا آغاز کند. کاروان شیاطین سرخ اما یک غایب بزرگ داشت که آن کریستیانو رونالدو است.

به گزارش تسنیم، رونالدو که شایعه جدایی‌اش از من‌یونایتد شنیده می‌شود، از روزی که تمرینات پیش فصل این تیم آغاز شده در آن شرکت نداشته و حالا این تیم را در اردوی پیش فصلش نیز همراهی نکرده است. دلیل غیبت او برای عدم حضور در تمرینات شیاطین سرخ، مشکلات خانوادگی بوده، هر چند که بسیاری از منابع خبری این موضوع را به بی‌میلی بازیکن برای ماندن در اولدترافورد (به دلیل عدم خضور در لیگ قهرمانان اروپا) نسبت داده‌اند. به هر حال، اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد قصد ندارد که ستاره پرتغالی را به خاطر این غیبت مجازات کند.  

در همین حال منابع خبری در انگلیس اعلام کرده‌اند که باشگاه چلسی برای خرید رونالدو حاضر است 14 میلیون پوند به منچستریونایتد بپردازد. مشخص نیست که غیبت رونالدو در اردوی منچستریونایتد تمام خواهد شد و او به سایر بازیکنان تیم ملحق می‌شود یا خیر اما قطعاً عدم حضور او در تایلند می‌تواند روی درآمدهای تیم از فروش بلیت بازی‌های دوستانه یا پیراهن تأثیر منفی بگذارد. حضور در اردوی‌های پیش فصل جزو شرح وظایف بازیکنان است که در قراردادهای آنها هم ذکر شده است و رونالدویی هم که هنوز یک سال دیگر از قراردادش با من‌یونایتد مانده، ملزم به رعایت این قانون است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها