کد خبر: 561392
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۱۲:۰۹:۵۷
| |

کیف رمزارز مِتا منحل می‌شود

شرکت مِتا کیف دیجیتالی رمزارز Novi را می‌بندد.

کیف رمزارز مِتا منحل می‌شود
کد خبر: 561392
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۱۲:۰۹:۵۷

شرکت مِتا کیف دیجیتالی رمزارز Novi را می‌بندد.

به گزارش ایسنا، بلومبرگ اعلام کرده که این پلتفرم را اول سپتامبر تعطیل می‌کند و ۲۰ ژوییه، آخرین فرصت برای اضافه کردن پول است. مِتا به کاربران توصیه کرد هر چه سریع‌تر پول خود را بردارند و این شرکت پس از آخرین روز فعالیت Novi، پول‌های باقی مانده را به حساب‌های بانکی و کارت‌های بدهی مشتری منتقل می‌کند.

در حال حاضر تعطیلی این کیف پول رمزارز به منزله پایان بلندپروازی‌های رمزارز مِتا نیست. این شرکت برنامه آزمایشی کوچک Novi را اکتبر گذشته آغاز کرد. این کیف بدون حمایت "دیم" (Diem) راه اندازی شد که رمزارز مِتا بود  و در ابتدا با نام "لیبرا" معرفی شده بود. یک ماه بعد، دیوید مارکوس، مدیر رمزارز این شرکت، مِتا را ترک کرد. ابتدای سال ۲۰۲۲، انجمن دیم اعلام کرد دارایی‌هایش را فروخته و به فعالیت‌هایش خاتمه می‌دهد. اما انحلال Novi و دیم به معنای آن نیست که مِتا کیف دیجیتالی دیگری نخواهد ساخت.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، این شرکت ماه گذشته اعلام کرد "فیس بوک پی" (Facebook Pay) را به "متا پی" (Meta Pay) تغییر نام داده است. در آن زمان، مارک زاکربرگ این تغییر را نخستین گام به سوی ایجاد یک کیف دیجیتالی برای متاورس خواند. مدیرعامل مِتا گفت: وی آینده‌ای را در نظر گرفته که در آن Meta Pay به عنوان مکانی برای ذخیره همه آیتم‌های دیجیتالی که کاربران در دنیاهای مجازی خرید یا ایجاد می‌کنند، عمل کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها