کد خبر: 552378
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۱۳:۵۸:۳۴
| |

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار:

مگر قرار نبود کالاها با قیمت شهریور ۱۴۰۰ در اختیار مردم قرار گیرد؟/ این شوک تورمی را چگونه توجیه کنیم

یک نماینده مردم در مجلس گفت: مگر قرار نبود براساس مصوبه مجلس، اصلاح ساختار اقتصادی موجب کوچک شدن سبد غذایی موردنیاز خانوار نشود و اقلام با کالابرگ و با قیمت شهریور ۱۴۰۰ در اختیار مردم قرار گیرد.

مگر قرار نبود کالاها با قیمت شهریور ۱۴۰۰ در اختیار مردم قرار گیرد؟/ این شوک تورمی را چگونه توجیه کنیم
کد خبر: 552378
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۱۳:۵۸:۳۴

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: قدردان نظام، وحدت و امنیتی هستیم که حاصل خون شهدا است و به احدی اجازه نمی دهیم از این وحدت سوءاستفاده کند اما مگر قرار نبود براساس مصوبه مجلس، اصلاح ساختار اقتصادی موجب کوچک شدن سبد غذایی موردنیاز خانوار نشود و اقلام با کالابرگ و با قیمت شهریور ۱۴۰۰ در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: این شوک تورمی را چگونه توجیه کنیم مبادا صندلی سبز باعث شود فراموش کنیم هرچه داریم از مردمی است که امروز سفره هایش کوچک و کوچکتر شده است، مردمی که بسیار بسیار جلوتر از ما پاسدار خون شهدا بوده اند.

وی خطاب به رئیس جمهور، گفت: ربا یعنی محاربه با خدا و نظام بانکی ما فساد اندر فساد اندر فساد است و انتظار داشتیم و داریم در دولت انقلابی برنامه مشخصی برای اصلاح نظام بانکی ارائه شود و کماکان این انتظار را از شما داریم.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه، گفت: منطقه سیستان و بلوچستان پایین ترین شاخص راه روستایی را دارد و راه های منطقه قتلگاه مردم شده و نیازمند نگاه ویژه مسئولین است. مردم را ناامید نکنید.

سعیدی گفت: آقای وزیر آموزش و پرورش از همین تریبون بارها از مظلومیت تاریخی معلمین خرید خدمات گفتم کاش یکبار پای درد و دل این عزیزان می نشستید و می دیدید چگونه شأن انسانی و حقوقی این عزیزان خدشه دار شده است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها بر توسعه سواحل مکران تاکید کرده اند، توسعه این مناطق توسعه یک جغرافیا نیست این توسعه باید در ارتقاء شاخص های انسانی نیز اتفاق بیفتد و اما علیرغم همه خدمات بی بدیل نظام شاخص های انسانی در این منطقه فاصله نجومی با بخش های دیگر کشور دارد و امیدواریم رئیس جمهور انقلابی برای توسعه همه جانبه سواحل مکران تدبیر داشته باشد و فراموش نکنیم مردمان هر منطقه برای توسعه در اولیت هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها