کد خبر: 546318
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ۱۴:۴۶:۳۲
| |

واکنش رئیس جمهور به نگرانی از وضعیت اقتصادی در 1401

نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مسائل استان بوشهر در دیدار با رئیس جمهور و دعوت از آیت‌الله رئیسی برای سفر مجدد به استان خبر داد.

واکنش رئیس جمهور به نگرانی از وضعیت اقتصادی در 1401
کد خبر: 546318
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ۱۴:۴۶:۳۲

ابراهیم رضایی امروز در گزارشی در فضای مجازی با اشاره به دیدار نمایندگان با رئیس جمهور اظهار کرد: به همراه جمعی از همکاران به مناسبت فرارسیدن سال نو به دیدار رئیس محترم جمهوری رفتیم.

​به گزارش فارس، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی در ابتدای جلسه آرزو کرد که امسال سالی بدون فساد و قاچاق باشد و تاکید کرد که در مسیر مبارزه با فساد، مهمترین اقدام از بین بردن زمینه‌های فساد است.

وی ادامه داد: یکی از همکاران از وضعیت معیشتی مردم در سال جدید ابراز نگرانی کرد. رئیس‌جمهور نیز با اشاره به برنامه دولت برای حذف ارز ترجیحی اطمینان داد که همه توان دولت جهت به حداقل رساندن اثرات منفی این جراحی بزرگ اقتصادی به کار گرفته خواهد شد.

رضایی در ارتباط با سخنان دوجانبه خود با رئیسی بیان کرد: در حاشیه جلسه صحبت کوتاهی با آقای رئیسی در مورد وعده‌ها و مصوبات سفر ایشان به استان از جمله پروژه‌های سد دهرود و جاده نمازگاه - ارم - بوشکان داشتم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: همچنین از ایشان برای سفر مجدد به استان و بازدید از پارس جنوبی دعوت کردم. دفعه قبل قرار بود که در زمستان گذشته از صنایع پارس جنوبی بازدید کنند که بخاطر اوج گرفتن کرونا همه سفرهای دولت لغو شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز آقای رئیسی تاکید کردند که حتماً به منطقه پارس جنوبی استان بوشهر سفر خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها