کد خبر: 543256
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۰:۲۸:۴۳
| |

قالیباف در پاسخ به عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

امیدوارم نیروی انتظامی با شخص خاطی برخورد کند/حرف هایی که علیه مجلس زده شدنابجا است

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از اظهارات یک فرد وابسته به نیروی انتظامی علیه مجلس تأکید کرد: نمایندگان مجلس همواره به دنبال خدمت به مردم و کسب رضایت الهی بوده و انتظار می رود فرمانده نیروی انتظامی با فرد خاطی برخورد کند.

امیدوارم نیروی انتظامی با شخص خاطی برخورد کند/حرف هایی که علیه مجلس زده شدنابجا است
کد خبر: 543256
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۰:۲۸:۴۳

علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: اخیرا فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شود که یک نفر از افراد وابسته به نیروی انتظامی، مجلس را با تعابیر ناپسندی یاد کرده و کلمات ناشایستی در خصوص کلیت نمایندگان به کار می برد. ما می دانیم که نیروی انتظامی خادم مردم و وظیفه شناس بوده و مجلس نیز همواره سعی دارد تا از نیروی انتظامی حمایت کند اما این صحیح نیست که یک فرد با چنین الفاظی نمایندگان را مورد خطاب قرار دهد.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: نمایندگان مجلس روزانه حدود ۱۲ تا ۱۴ ساعت کار مداوم انجام می دهند. آیا نمایندگان دنبال علافی و بطالت هستند و یا دنبال کار سیاسی می روند؟ همه نمایندگان به دنبال خدمت به مردم و کسب رضایت الهی هستند. از فرمانده نیروی انتظامی انتظار می رود تا با فرد خاطی برخورد کند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس همواره از کلیت نیروی انتظامی دفاع کرده و آن را مورد حمایت قرار می دهد اما این برخورد ناشایست با مجلس صحیح نیست.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر سلیمی بیان کرد: تذکر شما درست است اما بنده تأکید می کنم که انصافا کارکنان نیروی انتظامی و فرماندهان آنان بسیار زحمت کش هستند و در هر زمان به انجام وظیفه می پردازند. حرف هایی که علیه مجلس زده شد واقعا نابجا است. امیدوارم فرمانده نیروی انتظامی خودش برخورد لازم را داشته باشد و اجازه تکرار این اتفاق را ندهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها