انتقاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از روند صدور مجوزها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند صدور مجوزها در کشور بیان کرد: صدور پروانه در حوزه جهاد کشاورزی بسیار با تاخیر انجام می‌شود و در مواردی ۱۸ ماه زمان داشته‌ایم.

انتقاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از روند صدور مجوزها
کد خبر: 544938
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۸ ۰۸:۲۹:۴۰

محمدصفایی اظهار داشت: یک آسیب در نسلهای گدشته داشته ایم و آن این که دولت‌ها وابسته به نفت بوده‌اند و فکر کرده‌اند نسبت به جامعه مستغنی هستند و شکافت بین دولت و ملت ایجاد شده است.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: مدیران باید تلاش‌های خود را چند برابرکنند به عنوان مثال در سال گذشته 17 میلیارد تومان به شهرداری‌ها از محل مالیات پرداخت شده است و تلاش کنیم در سال جاری این مبلغ را افزایش دهیم.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام مشکلاتی که در روستاها مطرح می‌شود 80 درصد آنها توسط دستگاه‌ها قابل حل است و تلاش مدیران را لازم دارد.

صفایی عنوان کرد: رهبری اعلام جنگ اقتصادی می‌کنند اما همچنان مسئولین باور نمی‌کنند و نمی‌دانند جنگ از وزارت دفاع آمریکا به خزانه داری رفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند صدور مجوزها در کشور بیان کرد: صدور پروانه در حوزه جهاد کشاورزی بسیار با تاخیر انجام می‌شود و در مواردی 18 ماه زمان داشته‌ایم و این‌ها باید حل شود و گرنه سرمایه‌گذار سرخورده و توجیه اقتصادی طرح از بین می‌رود.

صفایی با اشاره به این که اشتغالزایی نیازمند کمک تمامی دستگاه‌ها و مدیران است با انتقاد شدید از صندوق کار آفرینی امید اظهارکرد: صندوق کارآفرینی امید امروز امید مردم را ناامید می‌کند، منابع را گرفته ایم اما روند پرونده‌ها بقدری تاخیر دارد که نمی‌تواند منابع را جذب کند.

وی ادامه داد: مرکز رشد و فناوری گناباد بعد از مشهد اولین مرکز شهرستانی است اما مرکز رشد فناوری به تنهایی نباید باشد و این مرکز باید اشتغال زایی کند و امروز در گناباد کافه کارآفرینی نداریم و باید ایجاد شود.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در چهارماهه آخر سال گذشته منابع بنیاد علوی قرض الحسنه به گناباد آورده شد و به 445 نفر تسهیلات پرداخت و بزودی تسهیل‌گر نیز در این شهرستان مستقر خواهیم کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: منابع دولت در حوزه عمران و کار آفرینی بهتر می‌شود و مجلس 180 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است که اگر یک درصد آن را جذب کنیم برای گناباد کفایت می‌کند.

صفایی گفت: در شهرستان گناباد و بجستان سرمایه گذاری نخواهیم داشت که 75 درصد منابع او را تامین کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها