کد خبر: 541754
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۲۱:۲۷:۰۲
| |

دادگستری گلستان طوفان به پا کرد/ آغاز تخریب سازه های غیرمجاز در گلستان

دادستان استان گلستان با اشاره به اتمام حجت دستگاه قضایی گلستان با متخلفان، گفت: تخریب بناهای غیرمجاز در زیارت گرگان آغاز شد.

دادگستری گلستان طوفان به پا کرد/ آغاز تخریب سازه های غیرمجاز در گلستان
کد خبر: 541754
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۲۱:۲۷:۰۲

دو هفته پیش بود که حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در بازدید از منطقه زیارت به امور اراضی جهاد کشاورزی و مالکان بناهای غیرمجاز برای تخریب این بناها تا پایان اسفند فرصت داد تا تعرضات و تخلفات را گزارش و برخورد لازم را صورت دهند.

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگاران با اشتره به اینکه امور اراضی استان با حضور نماینده دادستانی از امروز کار تخریب بناهای غیرمجاز در زیارت را آغاز کرده است، افزود: در نخستین روز اجرای این طرح، ۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین آزادسازی شد.

محمود اسپانلو ادامه داد: این بناها در مسیر جاده آبشار زیارت منطقه لِکه قرار دارد و در راستای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین های کشاورزی و باغی تخریب شد.

دادستان مرکز استان گلستان با بیان اینکه امور اراضی موظف است بر اساس قانون همه بناهای غیرمجاز در زیارت گرگان را تخریب کند، گفت: هیچ گونه تعللی از مسئولان برای عمل نکردن به قانون پذیرفته نخواهد بود.

اسپانلو با تاکید بر اینکه با نظر شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان، برای جلوگیری از حمل و نقل مصالح ساختمانی برای ساخت و سازهای بدون مجوز در ورودی زیارت، ایست و بازرسی مستقر شده است، تصریح کرد: دستگاه قضا در برخورد با این موارد قاطع بوده و هیچ تعارفی نخواهد داشت. 

رییس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان دو هفته پیش در معیت جمعی از مدیران دستگاه های متولی از زیارت گرگان بازدید کردند . در این بازدید 6 ساعته با دستور دستگاه قضایی ، دستگاه های متولی مکلف شدند هر چه زودتر ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه را تعیین تکلیف کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها