کد خبر: 537858
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۷:۴۰:۴۱
| |

ساخت پروژه 320 واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: امیدواریم اجرای پروژه 320 واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح، نقطه عطف و شروعی باشد تا دوباره اعتماد لازم به تعاونی‌های مسکن و بخش تعاون، که بخش بزرگ اقتصادی جامعه است، برگردد.

ساخت پروژه 320 واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح
کد خبر: 537858
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۷:۴۰:۴۱

مسعود بیات منش در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح، اظهار داشت: نیروهای مسلح منت بزرگی بر امنیت، آزادی و استقلال کشورمان دارند.

به گزارش فارس، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه امیر سردار سرتیپ واعظی و سردار صرفی افتخار بزرگی برای استان ما هستند، اظهار داشت: نیروهای مسلح در راستای دفاع از کشورمان نقش آفرینی خوبی داشتند و دوران انقلاب و دفاع مقدس را به خوبی مدیریت کرده و کشور را به آزادی و شکوفایی رساندند.

وی، با بیان اینکه نیروهای مسلح در راستای تولید مسکن و اهداف عالیه نظام، که مهمترین بحث تامین مسکن است گام بر می‌دارند، گفت: نیروهای مسلح بار بزرگی را از دوش راه و شهرسازی بر می‌دارند و هر خدمتی که از دستمان بیاید برای ساخت این پروژه به کار خواهیم گرفت.

بیات منش، تعاونی‌های مسکن را بازوان اجرایی و تولید مسکن در استان و کشور اعلام کرد و افزود: به علت موارد و مشکلاتی در ساختار تعاونی‌ها و مباحث مدیریتی، پروژه‌هایی که تعاونی‌های مسکن در استان زنجان اجرا کردند نمره قابل قبولی در سرعت و زمان نتوانستند کسب کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز داشت: امیدواریم اجرای این پروژه نقطه عطف و شروعی باشد تا اعتماد لازم به تعاونی‌های مسکن و بخش تعاون، که بخش بزرگ اقتصادی جامعه است دوباره برگردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: این پروژه بزرگ بوده و ۲۰۰ میلیارد تومان گردش اقتصادی و سرمایه گذاری در شهر زنجان اتفاق می‌افتد و با وفاق و همدلی، طی بازه زمانی ۱.۵ سال جشن بهره برداری این پروژه را خواهیم داشت.

وی، به پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: ۱.۵ هکتار برای این ساخت واحدهای مسکونی نیروهای مسلح پیش بینی شده که ۳۰ درصد سطح اشغال دارد.

در ادامه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی طلوع امید زنگان، به جزئیات پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح در استان اشاره کرد و گفت: این پروژه برای مسکن دار شدن بازنشستگان ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع امروز کلنگ زنی می‌شود.

احمدی با بیان اینکه زمین ۱.۵ هکتاری برای ساخت مسکن نیروهای مسلح پیش بینی شده است، گفت: پروسه اخذ مجوز ماده کمیسیون ماده ۵، بحث جانمایی طبقات با کمک اعضای کمیسیون ماده، راه و شهرسازی و شهرداری اخیراً به اتمام رسید.

وی ابراز داشت: دولت سیزدهم عزم جدی به خانه دار شدن تمام اقشار مختلف و نیروهای مسلح دارد و ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای مسلح در استان با جدیت دنبال می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها