کد خبر: 536550
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۹:۱۶:۵۶
| |

افتتاح طرح‌های بنیاد مسکن در بیله‌سوار/ طرح هادی ۱۰۱ روستا تهیه شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیله‌سوار گفت: طرح هادی ۱۰۱ روستا طراحی شده که اعتبار هزینه شده برای تهیه طرح هادی این تعداد روستا ۱۴ میلیارد ریال است.

افتتاح طرح‌های بنیاد مسکن در بیله‌سوار/ طرح هادی ۱۰۱ روستا تهیه شد
کد خبر: 536550
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۹:۱۶:۵۶

محتشم احدی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های بنیاد مسکن روستای خلیفه‌لو اظهار کرد: طرح هادی ۱۰۱ روستا طراحی شده که اعتبار هزینه شده برای تهیه طرح هادی این تعداد روستا ۱۴ میلیارد ریال است.

به گزارش فارس، وی با بیان اقدامات انجام شده در راستای بازنگری طرح هادی روستاهای شهرستان، افزود: تعداد ۷ روستا با اعتبار ۳میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بازنگری طرح شده و امسال ۴ روستا در فهرست روستاهای در حال بازنگری است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیله‌سوار در مورد اجرای طرح هادی ۲۲ روستا با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد و ۹۴۵میلیون ریال بیان کرد: اجرای طرح هادی۳ روستا با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای امسال در نظر گرفته شده است و در حال انجام است.

احدی تشریح کرد: اجرای آسفالت معابر به مساحت ۱۲۴ هزار مترمربع، اجرای جدول‌گذاری و کانیو به طول ۲۲ هزار و ۵۸۲ متر، اجرای پیاده‌رو و سنگ فرش به مساحت ۱۴ هزار مترمربع، اجرای پل سنگی با دال مسطح بتنی به تعداد ۳ دهنه، اجرای فضای ویژه و پارک به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع، اجرای کانال سنگی به طول یک هزار و ۱۰۷ متر، اجرای پی سنگی به حجم ۷۰۰ مترمکعب، اجرای دیوار سنگی به حجم ۶۵۰ مترمکعب، اجرای شن‌ریزی و زیرسازی ۳۴ روستا به مساحت ۲۲۱ هزار مترمربع از جمله اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان بیله‌سوار بوده است.

وی ادامه داد: همچنین تعریض جاده اصلی انجیرلو به مساحت ۹ هزار و یک‌صد متر مربع در ۵ لایه و اجرای رفوژ میانی جاده اصلی انجیرلو به طول ۳۸۵ متر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.

صدور اسناد مالکیت در ۱۶ روستا

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار با اشاره به صدور احکام اسناد مالکیت روستایی در شهرستان تصریح کرد: در ۱۶ روستا تعداد ۷ هزار و ۲۶۵ جلد سند مالکیت صادر گردید.

وی با اشاره به آمار صدور سند مالکیت در شهر بیله‌سوار و جعفرآباد افزود: در اجرای آئین‌نامه اجرایی قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، وظیفه صدور سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت نیز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شد که بنیاد مسکن شهرستان بیله‌سوار از سال ۹۲ اقدام به تشکیل پرونده کرده و در مجموع یک هزار و ۴۳۵ سند مالکیت در بیله‌ سوار و جعفرآباد صادر شده است.

احدی گفت: در ایام دهه فجر امسال آسفالت‌ریزی معابر روستایی در ۴ روستای شهرستان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و طرح مقاوم‌سازی مسکن شهری و روستایی با اعتبار ۱۸۳ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها