کد خبر: 534165
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۶:۴۸:۴۱
| |

قاضی زاده هاشمی در دیدار با امام جمعه شیراز:

اشتغال و مسکن در اولویت بنیاد شهید است

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از برنامه ریزی برای حل مشکلات ایثارگران خبرداد و گفت: موضوع اشتغال و تامین مسکن این عزیزان در اولویت است.

اشتغال و مسکن در اولویت بنیاد شهید است
کد خبر: 534165
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۶:۴۸:۴۱

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در دیدار با امام جمعه شیراز از برنامه ریزی برای حل مشکلات ایثارگران خبرداد و اظهار داشت: موضوع اشتغال و تامین مسکن این عزیزان در اولویت است.

به گزارش  فارس، وی گفت: متاسفانه تا کنون بخش زیادی از قوانین مربوط به ایثارگران به خوبی اجرا نشده و همین موضوع باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای این جامعه شده است.

قاضی زاده هاشمی افزود: علی رغم مشکلات موجود، دولت آقای رئیسی توجه ویژه‌ای به حل مشکلات ایثارگران دارد و پیش بینی بودجه برای پرداخت بخشی از پاداش پایان خدمت سنوان ایثارگران نمونه‌ای از این کمک ها است.

 وی بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در زمینه‌ وظیفه‌ ذاتی و اصلی خود که حوزه فرهنگ ایثار و شهادت است هم گام‌های خوبی را با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی برداشته است.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حل مشکلات ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را هم یکی از نیاز‌های جامعه دانست.

دژکام در این دیدار که در حاشیه‌ی سفر قاضی زاده هاشمی به استان فارس صورت گرفت، حل مشکلات ایثارگران را پیش نیاز پرداختن به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: اگر مسائل و مشکلات این جامعه به خوبی حل شود فرصت برای تکریم از مسئله‌ی شهادت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به روحیه‌ فرهنگی و حجب و حیای ایثارگران فارس در بیان مسائل و مشکلات خود، از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواست این روحیه مانع از توجه به مشکلات ایثارگران فارس نشود.

شرکت در مراسم گلباران قبور مطهر شهدای گمنام شیراز و زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ و سید میر محمد از برنامه‌های سفر امروز قاضی زاده هاشمی به فارس بود.

شرکت در یادواره شهدای فیروزآباد و اختتامیه‌ی ششمین کنگره‌ی بین المللی ایثار و زنان عاشورایی از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه‌ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به فارس است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها