کد خبر: 531245
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۰:۴۲:۰۸
| |

قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید:

در حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی چیزی قابل جبران نیست

جز شرمندگی حرفی نداریم

رئیس بنیاد شهید گفت: در حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی هیچ چیزی قابل جبران نیست و در مقابل این فقدان جز ابراز شرمندگی و مطالبه‌گری حقوق به حق بچه‌های شما حرف دیگری نمی‌ماند.

در حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی چیزی قابل جبران نیست
کد خبر: 531245
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۰:۴۲:۰۸

همایش سراسری گرامیداشت شهدای حادثه هواپیمایی اوکراینی امروز یکشنبه نوزدهم دی ماه سال جاری در مجتمع شهید رسول‌زاده بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش دانشجو، امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم اظهار کرد: ما وظیفه داشتیم در این ایام برای پاسداشت شهدا، برنامه‌های را برای تکریم خانواده شهدا برگزار کنیم.

وی افزود: در این راستا مراسمات مختلفی برای بزرگداشت شهدای حادثه هواپیمایی اوکراین از هفته گذشته تا کنون برگزار شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: بسیاری از شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی و خانواده آن‌ها را از نزدیک می‌شناختم و نمی‌دانم که با چه زبانی با این خانواده‌ها صحبت کنم.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: گلایه خانواده شهدای هواپیمای اوکراینی درست و به جا است البته مجلس در زمان حضور بنده گزارشاتی را در این خصوص تهیه کرد.

وی خطاب به خانواده‌های شهدای حاضر تصریح کرد: در حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی هیچ چیزی قابل جبران نیست و در مقابل این فقدان جز ابراز شرمندگی و مطالبه‌گری حقوق به حق بچه‌های شما حرف دیگری نمی‌ماند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: امیدوارم ما بتوانیم به وظایف خودمان به ویژه در مورد شهدای هواپیمای اوکراینی عمل کنیم و آنچه بوده پذیرش مسئولیت در اتفاقی که افتاده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها