کد خبر: 532382
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۳:۱۰:۲۶
| |

مراحل گرفتن مدرک فنی و حرفه ای کاشت مژه

مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری یکی از مهم ترین مدارکی است که می توانید در زمینه آرایش زنانه دریافت کنید. یکی از رشته های آموزش آرایشگری که بسیار پرطرفدار است و می تواند درآمد قابل توجهی برای شما به همراه داشته باشد، رشته کاشت مژه یا اکستنشن مژه است. اگر شما هم دوست دارید حرفه کاشت مژه را یاد بگیرید و در این زمینه فعالیت کنید، باید در دوره آموزشی آن شرکت کرده و برای کسب مدرک فنی و حرفه ای کاشت مژه تلاش کنید.

مراحل گرفتن مدرک فنی و حرفه ای کاشت مژه
کد خبر: 532382
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۳:۱۰:۲۶

مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری یکی از مهم ترین مدارکی است که می توانید در زمینه آرایش زنانه دریافت کنید. یکی از رشته های آموزش آرایشگری که بسیار پرطرفدار است و می تواند درآمد قابل توجهی برای شما به همراه داشته باشد، رشته کاشت مژه یا اکستنشن مژه است. اگر شما هم دوست دارید حرفه کاشت مژه را یاد بگیرید و در این زمینه فعالیت کنید، باید در دوره آموزشی آن شرکت کرده و برای کسب مدرک فنی و حرفه ای کاشت مژه تلاش کنید.

اخذ گواهینامه مهارت از سازمان فنی و حرفه ای مراحلی دارد که باید به ترتیب و با جدیت آن ها را پشت سر بگذارید. اگر نمی دانید که برای دریافت این مدرک معتبر و مهم چه باید بکنید و از کجا باید شروع کنید، این مقاله را از دست ندهید. ما در این مطلب شما را با تمام مراحل اخذ مدرک فنی و حرفه ای کاشت مژه آشنا می کنیم.

معرفی رشته کاشت مژه

کاشت یا اکستنشن مژه به روشی گفته می شود که با استفاده از تار مژه های مصنوعی می توانید مژه های خود را خوش حالت، پر و بلند نشان دهید. در یک دوره آموزش کاشت مژه حرفه ای به شما آموزش می دهند که چطور مژه ها را برای کاشت آماده کنید، با ابزارهای کاشت مژه و طرز کار آن ها آشنا می شوید، مراحل و نحوه نصب اکستنشن بر روی مژه ها را یاد می گیرید و همچنین با انواع مدل ها و روش های اکستنشن مژه آشنا می شوید.

2

آشنایی با سازمان فنی و حرفه ای

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی است که در سال ۱۳۵۹ از ادغام سه نهاد آموزشی و به منظور ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تشکیل شده ‌است. این سازمان به منظور دستیابی به علوم و فناوری های روز و همگام شدن با استانداردهای بین ‌المللی، همواره سعی می کند روابط بین ‌المللی خود از جمله با سازمان بین ‌المللی کار (ILO) و سازمان بین ‌المللی آموزش حرفه‌ ای و کشورهای مختلف دنیا را گسترش دهد. در این راستا آموزشگاه هایی تحت نظارت این سازمان جهت آموزش افراد علاقه مند فعالیت می کنند و آن ها را برای آزمون و دریافت مدرک معتبر بین المللی آماده می کنند.

مراحل اخذ مدرک فنی حرفه ای کاشت مژه

سازمان فنی و حرفه ای کشور برای همه رشته های تحت پوشش خود شرایط یکسانی را وضع کرده است. رشته های آرایشگری نیز باید از همین قوانین پیروی کرده و هنرجویان مراحل مشخصی را برای رسیدن به گواهینامه مهارت خود طی کنند. در این مقاله به طور خاص درباره رشته کاشت مژه صحبت می کنیم و تمام مراحل لازم برای کسب موفقیت و مدرک بین المللی را بررسی می کنیم:

۱. انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری زیر نظر سازمان فنی حرفه ای

آموزشگاه تاثیر مستقیم و غیرقابل انکاری در اخذ مدرک بین المللی و موفقیت در کار شما خواهد داشت. یکی از مهم ترین مسائلی که در انتخاب آموزشگاه آرایشگری زنانه باید به آن توجه کنید، همکاری با از اساتید باتجربه و آشنا به مطالب جدید و به روز و بهترین متدهای آموزشی می باشد. گذراندن دوره آموزشی زیر نظر یک مربی ماهر می تواند یادگیری و کسب مهارت شما را تضمین کند.

علاوه بر این، آموزشگاه باید تمام ابزار و تجهیزات لازم برای آموزش را در اختیار هنرجو قرار دهد تا آموزش و انتقال مفاهیم آموزشی بدون هیچ مشکلی انجام شود. آموزشگاهی که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کند و تمام این موارد را در دستور کار خود قرار می دهد، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

۲. شرکت در دوره آموزشی کاشت مژه

شما در این حرفه با چشم های مشتری سر و کار دارید. بنابراین بسیار مهم است که به خوبی آموزش ببینید. پس از انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری، باید در دوره مربوطه شرکت کنید، آموزش های لازم را ببینید و تحت نظر مربی اشکالات خود را برطرف کنید. با اطلاعات و مهارت هایی که در این دوره کسب می کنید، به خوبی برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای آماده خواهید شد.

۳. شرکت در آزمون فنی و حرفه ای

پس از اتمام دوره آموزشی خود، لازم است که در آزمون های هماهنگ سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنید. این آزمون ها مهارت شما را در دو بخش تئوری و عملی می سنجند. پس از شرکت در آزمون و کسب نمره لازم در هر دو آزمون می توانید مدرک خود را به صورت آنلاین دریافت کنید. صدور مدرک معمولا ۳ تا ۶ ماه پس از آزمون طول می کشد. از دیگر شروط لازم برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای این است که متقاضی بالای ۱۶ سال سن داشته باشد و همچنین دارای مدرک دیپلم دبیرستان باشد.

 

3

رز سرخ، بهترین انتخاب برای آموزش کاشت مژه

همانطور که گفتیم، انتخاب آموزشگاه خوب و معتبر اولین و مهم ترین قدمی است که می توانید در جهت رسیدن به اهداف خود بردارید. شما باید به خوبی آموزش ببینید تا در دنیای کار واقعی بتوانید به خوبی نیازهای مشتریان خود را برآورده کرده و جایگاه مناسبی در این حرفه بدست آورید. آموزش حرفه ای تنها در یک آموزشگاه حرفه ای و معتبر میسر می شود. بنابراین باید در انتخاب آموزشگاه دقت بسیار زیادی به خرج دهید.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ یک انتخاب عالی برای آموزش و کسب مهارت در رشته اکستنشن مژه و سایر رشته های آرایشگری است. این موسسه بسیاری از رشته های آرایشگری پرطرفدار و مهم مانند آموزش فیبروز ابرو، اکستنشن مو، اپیلاسیون، پاکسازی پوست و … را آموزش می دهد و تمام سرفصل های استاندارد را در دستور کار خود قرار می دهد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد رز سرخ شامل موارد زیر است:

ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای و معتبر

ارائه آموزش ها بر اساس سرفصل های تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای

همکاری با اساتید کارآزموده و حرفه ای

برگزاری دوره های آموزشی به صورت تئوری و عملی

استفاده از ابزار و تجهیزات با کیفیت و به روز

ارائه آموزش ها با جدیدترین و بهترین متدهای آموزشی

پشتیبانی بلند مدت از هنرجویان جهت مشاوره و رفع اشکال

برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل برای رفاه حال خانم های کارمند و ساکن شهرستان

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها