کد خبر: 532240
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۱۹:۴۲:۱۷
| |

نماینده مردم ایلام در مجلس خبر داد:

تلاش کمیسیون تلفیق مجلس برای افزایش بودجه ناجا

نماینده مردم ایلام در مجلس از تلاش کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای افزایش بودجه ناجا خبر داد.

تلاش کمیسیون تلفیق مجلس برای افزایش بودجه ناجا
کد خبر: 532240
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۱۹:۴۲:۱۷

سارا فلاحی روز جمعه در دیدار با فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه در شرایط سختی در منطقه زندگی می‌کنیم بایستی بودجه امنیتی و دفاعی خود را جدا از سایر ردیف بودجه‌ها محکم ببندیم.

به گزارش مهر، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به بحث بهر گیری دشمن از فضای مجازی برای ضربه زدن به کشور اشاره کرد و گفت: دشمن، امروز با انسجام خود در این زمینه، فضای مجازی را به قتلگاه اندیشه‌ها و ارزش‌هایی که ما برای آن خون داده‌ایم مبدل کرده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کشوری مثل آمریکا و حتی کشورهای پیرامونی کشورمان، بودجه نیروهای مسلح که بیشترین بار دفاعی و امنیتی را بر دوش می کشند به صورت ویژه دیده می‌شود.

وی گفت: امروز نیروی انتظامی در جای جای کشور حجم عظیمی از ماموریت‌ها را برای تحقق امنیت پایدار انجام می‌دهد، اما اجرای موفق این ماموریت‌ها با دست خالی و عدم هزینه و حقوق مناسب برای کارکنان به صورت کامل میسر نمی‌شود.

فلاحی گفت: امروز در مقابل یک جنگ نابرابر قرار داریم و ما پیشنهاد دادیم که باید برای اینکه امنیت داشته باشیم، بودجه نیروهای مسلح و خصوصاً ناجا را جدا از سایر بودجه‌های عمومی ببندیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امیدواریم که همه با هم بتوانیم به نحو مطلوب امنیت مردم را برقرار کنیم و ما هم در مجلس تلاش خواهیم کرد تا رضایتمندی و اعتماد مردم را افزایش دهیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها