مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد:

بررسی توانمندی‌های نیروهای مسلح در رونق تولید

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی نقش‌آفرینی مجموعه دفاعی و توانمندی‌های نیروهای مسلح در رونق تولید و ارتقائ توانمندی‌های تکنولوژیکی و صنعتی کشور و پیگیری مراحل تصویب طرح ایجاد سازمان پدافند غیر عامل کشور در نشست این فراکسیون خبر داد.

بررسی توانمندی‌های نیروهای مسلح در رونق تولید
کد خبر: 505812
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۵:۲۴:۱۸

اعتمادآنلاین| رئیس فراکسیون دفاع و امنیت امنیت ملی مجلس از بررسی نقش آفرینی مجموعه دفاعی و توانمندی های نیروهای مسلح در رونق تولید و ارتقائ توانمندی های تکنولوژیکی و صنعتی کشور و پیگیری مراحل تصویب طرح ایجاد سازمان پدافند غیر عامل کشور در نشست این فراکسیون خبر داد.

به گزارش خانه ملت، مجتبی ذوالنوری در توضیح نشست فراکسیون دفاع و امنیت امنیت ملی ظهر امروز یکشنبه 27 تیر ماه، گفت: نشست امروز هیات رئیسه فراکسیون با حضور تمامی اعضا تشکیل شد. در این نشست برنامه سال جاری فراکسیون مورد گفتگو و بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت.

رئیس فراکسیون دفاع و امنیت امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: از موارد دیگر مورد بررسی در این جلسه موضوع نقش آفرینی مجموعه دفاعی و توانمندی های نیروهای مسلح در رونق تولید و ارتقائ توانمندی های تکنولوژیکی و صنعتی کشور بود. تسریع در پیگیری طی مراحل تصویب طرح ایجاد سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز یکی از دیگر برنامه های موضوع این نشست بود.

وی یادآور شد: برگزاری نظام مند جلسات هیئت رئیسه و همچنین برگزاری جلسات مجمع عمومی فراکسیون و انجام بازدیدهای تخصصی از دستگاه ها و مراکز مربوطه نیز از مصادیق اقدامات آینده این فراکسیون بود که مورد بحث قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها