کد خبر: 528978
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۱۴:۴۷:۴۴
| |

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

در9 ماه ابتدای امسال 1470 فقره مجوز مشاغل خانگی در کرمانشاه صادر شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۴۷۰ فقره مجوز مشاغل خانگی به صورت الکترونیکی در استان کرمانشاه صادر شده که این میزان نسبت به سهمیه پیش بینی شده (۵۵۰ سهمیه) حدود سه برابر افزایش داشته است

در9 ماه ابتدای امسال 1470 فقره مجوز مشاغل خانگی در کرمانشاه صادر شد
کد خبر: 528978
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۱۴:۴۷:۴۴

حسن عزیزی  با اعلام این خبر گفت: در سال جاری تا کنون برای ۲۹۸ طرح اشتغالزا در زمینه صنعت، معدن و گردشگری، کشاورزی و دامپروری ۸ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، وی افزود: با ایجاد این طرح‌ها برای ۳۲۱ نفر شغل ایجاد شده است.

وی همچنین میزان تسهیلات اختصاص یافته به بخش مشاغل خانگی استان در سال جاری را ۵۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان تسهیلات نسبت به سال گذشته که ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود، حدود ۷ برابر افزایش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه تسهیلات مشاغل خانگی به دو صورت مستقل و پشتیبان (گروهی) پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: در طرح‌های مستقل برای هر مجوز حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان و برای طرح‌های گروهی هم (حداکثر ۱۰ نفر باهم) ۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود.

حسن عزیزی یادآور شد: متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی باید درخواست خود را در سامانه مشاغل خانگی ثبت و تمام مراحل را از طریق این سایت پیگیری نمایند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها