کد خبر: 529266
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۲۲:۰۰:۵۸
| |

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و فولاد خوزستان

با حضور مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه‌سازی شرکت فولاد خوزستان در غرفه سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری، تفاهم‌نامه‌ همکاری بین این دو دستگاه بسته شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و فولاد خوزستان
کد خبر: 529266
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۲۲:۰۰:۵۸

ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه‌سازی شرکت فولاد خوزستان در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی که در باحضور در غرفه سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری که امروز (۷ دی‌ماه) انجام شد،  در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فولاد خوزستان به عنوان قطب صنعتی فولاد کشور و بزرگترین ارزآورنده صنعت کشور بعد از نفت می‌تواند نقش محوری در صنعت کشور و افزایش سطح کیفی زندگی ایرانی‌ها داشته باشد، به دلیل اینکه صنایع فولاد و صنایع بالادست و پایین‌دست آن می‌توانند موتور محرک صنعت کشور باشند.

وی افزود: ما در راستای رسیدن به اهداف خود نیازمند توسعه تکنولوژی، بهره‌مندی از خلاقیت و نوآوری در کشور هستیم و به این منظور سیستم‌های مختلفی را به عنوان سیستم مدیریتی در سازمان مستقر کرده‌ایم و ارتباطاتی که با اکوسیستم نوآوری و فناوری که در کشور ایجاد کرده‌ایم، سرعت بسیار خوبی به توسعه و بهبود تکنولوژی ما داده است.

مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه‌سازی شرکت فولاد خوزستان گفت: ما به دنبال ایجاد ارتباط تنگاتنگ و موثر با شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌ها و دانشگاه‌ها بودیم و در سال‌های اخیر با توجه به حمایت فولاد از فناوری و نوآوری امیدواریم با به وجود آمدن این بستر به بهبود وضعیت فولاد کشور کمک کنیم.

دادرس افزود: برای تحقق این مهم، یکی از راهکارها ورود به عرصه ارتباطی با دانشگاه‌ها و از جمله سازمان جهاد دانشگاهی بوده است که با آن به عنوان قطب علمی و صنعتی ارتباط برقرار کرده‌ایم. از جهاد دانشگاهی انتظار ویژه‌ای داریم و قراردادهای متعددی با این سازمان داشته‌ایم که تجربه بسیار خوبی است و با اعتماد کامل وارد این ارتباط شدیم.

وی در پایان با اشاره به عقد تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی خوزستان بیان کرد: یا عقد این تفاهم‌نامه بر ارتباطات فی‌مابین متمرکز خواهیم شد و امیدواریم با کمک‌های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی بتوانیم از تکنولوژی حمایت کنیم و فشار تحریم بر صنعت کشور را به وسیله دانشمندان داخلی خنثی کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها