کد خبر: 528590
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۲۱:۳۵:۰۰
| |

مصوبات سفر معاون بنیاد مسکن کشور به رفسنجان اجرایی شد

مصوبات سفر معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرستان رفسنجان ازجمله آسفالت روستاها و واگذاری زمین به اجرا رسید.

مصوبات سفر معاون بنیاد مسکن کشور به رفسنجان اجرایی شد
کد خبر: 528590
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۲۱:۳۵:۰۰

در پی دعوت نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس از شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به شهرستان رفسنجان به منظور رسیدگی میدانی به وضعیت اراضی، مشکلات بنیاد مسکن رفسنجان، همچنین واگذاری زمین در برخی مناطق، این سفر مصوباتی داشت که به اجرا رسید.

به گزارش ایسنا، یکی از اقداماتی که در راستای مصوبات سفر انجام شده است، در خصوص واگذاری زمین در جوادیه فلاح است که در این خصوص ۱۴۰ فقره پرونده، تشکیل و پس از بررسی و استعلامات لازم، ۶۶ نفر واجد شرایط بودند که در حضور اعضای شورا و شهردار، قرعه کشی انجام و تاکنون ۵۷ نفر مبلغ مورد نیاز را واریز کرده و قرارداد واگذاری به نام این افراد صادر شده است و پس از واریزی بقیه متقاضیان، زمین ها تحویل شان داده می شود.

آسفالت روستاها دیگر مصوبات سفر شاملو بود که بنا به اعلام بنیاد مسکن، تعداد روستاهایی که پس از دریافت سهمیه قیر آسفالت شده اند، ۱۶ روستا بودند که در مجموع به متراژ ۱۱۵ هزار متر مربع آسفالت شدند.

این روستاها شامل رکن آباد، علی آباد هراتی، محمدآباد هراتی، قائمیه، ناصح آباد، مهدی آباد نوق، علی آباد علیا نوق، مانی، لاهیجان، فخرآباد، احمدآباد هرندی، بهجت آباد امین، حسین آباد نوق، شمس آباد نوق، نعمت آباد نوق و فتح آباد بخش مرکزی می شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها