کد خبر: 515857
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۸ ۰۷:۴۴:۰۱
| |

مدیرکل گمرک ایلام:

مرز تجاری مهران شنبه 10 مهر ماه بازگشایی می‌شود

مدیرکل گمرک ایلام گفت: مرز تجاری مهران طبق مصوبه ستاد اربعین از شنبه هفته آینده برابر با 10 مهرماه شروع به فعالیت خواهد کرد.

مرز تجاری مهران شنبه 10 مهر ماه بازگشایی می‌شود
کد خبر: 515857
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۸ ۰۷:۴۴:۰۱

اعتمادآنلاین| روح‌الله غلامی صبح امروز در ایلام گفت: مرز تجاری مهران طبق مصوبه ستاد اربعین از شنبه هفته آینده برابر با 10 مهرماه شروع به فعالیت خواهد کرد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه تاکنون 380 کامیون موکب و سایر وسایل نقلیه و خدمات رسان از مرز مهران خارج شده‌اند افزود: گمرگ ایلام بر حسب وظیفه ذاتی خود تمامی چمدان‌ها و بارهای زائران ورودی به کشور را با استفاده از دستگاه‌های ایکس ری کنترل می‌کند.

مدیرکل گمرک ایلام ادامه داد: برای هر 380 دستگاهی که طبق مجوز از مرز مهران عبور کردند گمرگ تشریفات قانونی را اخذ کرده و پس از انجام مراحل قانونی این وسایل نقیله از مرز مهران راهی عراق شدند.

غلامی تاکید کرد: گمرک ایلام در اربعین امسال با تدابیر اتخاذ شده تنها با استفاده از نیروی موجود استان به صورت سه شیفت در حال فعالیت و خدمت رسانی است.

وی یادآورشد: 466 میلیون دلار کالا در 6 ماهه نخست سال جاری به وزن 914 هزار تن به کشور عراق صادر شده است که به لحاظ وزنی 178 درصد و به لحاظ ارزش دلاری 155 درصد در مقایسه با سال گذشته رشد صادرات داشته‌ایم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها