کد خبر: 371819
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۲:۱۱:۰۴
| |

ساخت مسکن برای خانواده‌های کارگری، بازنشستگان و مستمری‌بگیران در قالب تفاهم وزارتخانه‌های راه و کار

تا دقایقی دیگر، تفاهم‌نامه همکاری در حوزه احداث واحدهای مسکونی برای خانواده‌های کارگری ،‌بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بین وزرای راه و شهرسازی و تعاون کار و رفاه اجتماعی به امضا می رسد.

ساخت مسکن برای خانواده‌های کارگری، بازنشستگان و مستمری‌بگیران در قالب تفاهم وزارتخانه‌های راه و کار
کد خبر: 371819
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۲:۱۱:۰۴

اعتمادآنلاین| موضوع این تفاهم نامه احداث واحدهای مسکونی مناسب ارزان قیمت و مقرون به صرفه به صورت ملکی و استیجاری در شهرهای هدف سطح کشور جهت تامین مسکن خانواده‌های کارگری، بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی فاقد مسکن بر اساس نیازمندی‌های احصا شده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بهره‌مندی کامل از ظرفیت‌ها، زمین ومنابع مالی موجود است. مدت اجرای این تفاهم نامه از تاریخ امضا طی توافق طرفین سه سال است.

به منظور راهبری موضوع این تفاهم نامه و ایجاد زمینه اجرای مفاد توافق شده در آن کارگروه مشترکی متشکل از نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تشکیل می‌شود.

حداکثر مساعدت در تغییر کاربری‌های اراضی مازاد تخصیص یافته برای اجرای این تفاهم نامه بر اساس ضوابط و مقررات شهرسازی استفاده حداکثری از ظرفیت بانک مسکن، به منظور تخصیص وام مسکن به متقاضیان مشمول این تفاهم نامه،‌اعلام اطلاعات زمین‌ها و پروژه‌های نیمه تمام در اختیار تعاونی‌های مسکن کارگری و اعلام فهرست پروژه‌های مسکن مهر تکمیل شده و در دست تکمیل قابل واگذاری به کارگران ظرف دو هفته پس از امضای تفاهم نامه از دیگر بندهای این تفاهم نامه است که جزو تعهدات وزارت راه و شهرسازی آورده شده است.

این تفاهم نامه بین محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها