کد خبر: 325209
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۰:۱۱:۳۸
| |

صدور نخستین پروانه بهداشتی محصولات پتروشیمی

شرکت پتروشیمی بندرامام (ره) موفق شد برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور پروانه 5 ساله ‪Food Grade‬ را برای دو محصول اصلی خود بگیرد.

صدور نخستین پروانه بهداشتی محصولات پتروشیمی
کد خبر: 325209
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۰:۱۱:۳۸

اعتمادآنلاین| بر اساس اعلام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت پتروشیمی بندر امام (ره) در راستای حمایت از محیط زیست، ارتقاء سلامت جامعه و بالا بردن سطح کیفی تولیدات خود موفق به کسب پروانه پنجساله Food Grade برای محصولات پلی اتیلن سنگین (‪HD‬) و پلی اتیلن سبک (‪LD‬) از سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت شد.

پتروشیمی بندرامام (ره) مراحل دریافت پروانه ‪Food Grade‬ را از سال 1390 آغاز کرد و طی این سال‌ها با ارتباط مستقیم و موثری که با وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه جندی شاپور اهواز داشت، موفق شد همه مراحل دریافت این پروانه را با موفقیت پشت سر بگذارد.

لازمه دریافت پروانه ‪Food Grade‬، اخذ مجوزهای مقدماتی دیگری از جمله پروانه بهداشتی تاسیس و بهره‌برداری، دریافت گواهینامه برای مسئولان فنی، پروانه بهداشتی ساخت محصولات‪LD ‬ و HD‬، طراحی لوگوی جدید بر روی کیسه‌های بسته‌بندی محصولات‪ LD ‬و ‪ HD‬به همراه شماره پروانه بهداشتی ساخت و سیب سلامت بود که با پیگیری‌های مستمر شرکت بسپاران بندرامام(ره) این مجوزها کسب شد.

پروانه بهداشتی ساخت محصولات پلی اتیلن سنگین و سبک برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور توسط شرکت پتروشیمی بندرامام (ره) دریافت شده است.

منبع:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها