کد خبر: 250517
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ۰۹:۴۱:۰۰
| |

بدقولی و افزایش قیمت گریباگیر خریداران بهمن موتور شد

واکنش تند مدیرعامل بهمن موتور از فیلمبرداری معترضان

عمده اعتراض مشتریان بهمن موتور بابت افزایش قیمت ناعادلانه و بدقولی در تحویل خودروهای هاوال و بسترن است. این خریداران در چند روز گذشته تجمعی مقابل سازمان حمایت از مصرف کننده داشتند.

واکنش تند مدیرعامل بهمن موتور از فیلمبرداری معترضان
کد خبر: 250517
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ۰۹:۴۱:۰۰

اعتماد آنلاین در تجمع و جلسه ای که خریداران خودروهای هاوال و بسترن با مدیرعامل شرکت بهمن موتور داشتند عکاسی و فیلمبرداری یکی از معترضین واکنش عصبی مدیرعامل بهمن موتور را در پی داشت.


گفته می شود در نخستین تجمع خریداران هاوال و بسترن در شرکت بهمن موتور و به تبع آن جلسه این مشتریان با مدیرعامل بهمن موتور، محمد ضرابیان ناراضی از شکایت و تجمع مشتریان و فیلمبرداری از او باعث واکنش تند وی شده است.

در میانه های سخنان مدیرعامل بهمن موتور در جلسه، گویا خانمی تصمیم به فیلمبرداری یا گرفتن عکس از مدیرعامل بهمن موتور می گیرد که ناگهان با واکنش تند وی مواجه می شود!

به گفته حضار در این جلسه آقای ضرابیان با عصبانیت و تحکم دور از انتظار، از مشتری می خواهد که گوشی همراه خود را خاموش کند و عکس نگیرد و چند قدمی را نیز به سمت این خانم می رود تا گوشی را از نامبرده بگیرد اما وقتی متوجه می شود چند نفر ردیگر در حال فیلمبردرای از این جلسه هستند در میانه راه پشیمان می شود.

منبع: پرشین خودرو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها