کد خبر: 195721
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۲:۴۵:۰۰
| |

معاون وزیر صنعت:

دشمن با تشویش بازار بدنبال ضربه اقتصادی است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: دشمنان با هدف گیری حوزه بازار و اصناف از ماه های قبل بدنبال این هستند که از طریق آشفتگی و تشویش، به نظام اقتصادی کشور ضربه بزنند.

دشمن با تشویش بازار بدنبال ضربه اقتصادی است
کد خبر: 195721
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سید محمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان روز چهارشنبه در همایش تجلیل از اصناف استان هرمزگان افزود: کشور ایران همیشه از گردنه های سخت عبور کرده و این بار نیز که دشمن جو روانی را در بازار به راه انداخته می توان با همکاری شورای اصناف، اتحادیه های صنفی و اتاق بازرگانی محیط بازار را برای کسبه و بازاریان امن کرد.


وی بیان داشت: اصناف و کسبه باید خود کنترل بازار را در دست گرفته و نگذارند عده ای افراد سودجو و فرصت طلب، جو بازار را ملتهب کرده و به حوزه اصناف آسیب وارد کنند.


رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان بیان داشت: 3 میلیون واحد صنفی تولیدی، خدماتی و توزیعی در کشور داریم که از حوزه های مالیاتی، تامین اجتماعی و بیمه انتظار می رود به کمک اصناف و واحدهای تولیدی بیایند.


نوابی یادآور شد: اصناف و بازاریان همواره پشتیبان نظام و انقلاب و امین مردم بوده و نقش اثرگذار و کلیدی در پیروزی از انقلاب داشتند.


وی خاطرنشان کرد: باید شان و منزلت واحدهای صنفی، تولیدی، سرمایه گذاران، کارفرمایان و کارآفرینان در جامعه حفظ شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها