کد خبر: 228416
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

مدیرکل استاندارد استان قزوین عنوان کرد:

درخواست همکاری در بازرسی نازل‌های سوخت

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی و همکاری با شرکت نفت ارزیابی نازل‌های سوخت استان هنوز انجام نشده و صحت کار در این زمینه را نمی‌توان تایید کرد.

درخواست همکاری در بازرسی نازل‌های سوخت
کد خبر: 228416
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سرویس صارمیمدیرکل استاندارد استان قزوین در جلسه کارگروه استاندارد که در سالن جلسات مدیریت بحران برگزار شد، اظهار داشت: توسعه استاندارد حلال در استان قزوین در دستور کار بوده چراکه نشان حلال به کشور ایران و سازمان ملی استاندارد محول شده است. کشورهای غیر اسلامی در بحث استاندارد حلال فعالیت دارند در حالی که رستوران‌هایی با این برند در جذب مشتری موفق عمل می‌کنند.

مدیرکل استاندارد استان قزوین تصریح کرد: استاندارد سازی تجهیزات زمین‌های بازی در دستور کار بوده و دستگاه‌ها باید گزارش اقدامات خود در این زمینه را ارایه کنند. در راستای جمع‌آوری تجهیزات غیراستاندارد و رفع معایب برخی تجهیزات باید بازرسی مجدد انجام شود تا اقدامات نهایی مشخص و گزارش شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی و همکاری با شرکت نفت ارزیابی نازل‌های سوخت استان هنوز انجام نشده و صحت کار در این زمینه را نمی‌توان تایید کرد.با توجه به اهمیت و کنترل نازل‌های سوخت بازرسی نازل‌ها در 4 مرحله انجام می‌شود و یکی از سالم‌ترین جایگاه‌های سوخت در کشور متعلق به استان قزوین است. دومین نشان حلال در کشور مربوط به استان قزوین بوده و آمادگی راه‌اندازی آزمایشگاه حلال وجود داشته در حالی تولید ژلاتین حلال در قزوین به تصویب نهایی رسیده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها