فرماندار آستارا اعلام کرد:

کمبودی در زمینه بنزین در شهرستان آستارا وجود ندارد

فرماندار آستارا گفت: هیچ کمبودی در زمینه بنزین در جایگاه های سوخت این شهرستان گردشگر پذیر کشور وجود ندارد.

کمبودی در زمینه بنزین در شهرستان آستارا وجود ندارد
کد خبر: 223400
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۱ ۱۱:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| یونس رنجکش فرماندار آستارا اظهار کرد: متاسفانه به دلیل پخش اخباری در فضای مجازی طی روزهای گذشته در سطح استان گیلان پمپ بنزین های استان و به تبع آن در روز گذشته شهرستان آستارا شاهد حضور افراد و خودروهای مختلف برای تهیه بنزین بود.

وی با بیان اینکه افزایش بیش ازحد تقاضا برای بنزین در شهرستان آستارا منجر به ایجاد صف هایی از خودرو در مقابل جایگاه های فروش بنزین شده بود که به مرور این وضعیت عادی شد، افزود: از نظر تامین بنزین در آستارا هیچ مشکلی وجود ندارد و مخازن جایگاه‌های شهرستان دارای مقدار بنزین مورد نیاز هستند.

رنجکش تصریح کرد: باید تلاش شود با اطلاع رسانی به موقع و شفاف به مردم از هرگونه سوءاستفاده و شایعه سازی جلوگیری کرده و مردم نیز در نظر داشته باشند که انبار کردن بنزین در منازل و یا مکان های دیگر از نظر ایمنی صحیح نمی باشد و خطراتی به دنبال دارد.

فرماندار آستارا همچنین از مردم خواست تا با هوشیاری با موضوعات و شایعات در فضاهای اجتماعی برخورد کرده و فرصت مدیریت فضا و امکانات را به مسئولان بدهند.

رنجکش با اشاره به گردشگر پذیر بودن آستارا یادآور شد: میزان مصارف انرژی در این شهرستان به دلیل وجود مسافران داخلی و خارجی همیشه بیش از نیاز شهرستان است و تلاش ها تاکنون بر این بوده تا در تنظیم تقاضا و امکانات تدابیر لازم انجام گیرد.

وی در ادامه به نقش برنامه ریزی های فرهنگی درباره مواجهه با پدیده های اجتماعی تاکید و خواستار ارتقای سطح سواد رسانه‌ای در جامعه شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها