کد خبر: 196227
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۹ ۱۳:۵۵:۰۰
| |

استاندار مازندران مطرح کرد:

تحقق اشتغال‌های تعهدشده در مازندران

استاندار مازندران با تأکید براینکه مسیر برای توسعه اشتغال در استان باز شود گفت: اشتغال تعهد شده سال جاری در استان باید محقق شود.

تحقق اشتغال‌های تعهدشده در مازندران
کد خبر: 196227
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۹ ۱۳:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد اسلامی استاندار مازندران ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به اینکه اشتغال تعهد شده در استان باید محقق شود گفت: موانع فراروی اشتغال باید پایش و رفع شود.

وی دریای خزر را فرصت برای توسعه صادرات استان بیان کرد و گفت: باید از این ظرفیت‌های برای تحقق هدف صادراتی استان بهره برد.

استاندار مازندران به برخی حرکت‌های برای تخریب ذهن مردم اشاره و اضافه کرد: دشمنان تلاش دارند با اعمال تحریم‌ها، فراروی اقتصاد کشور سدی ایجاد کنند اما به‌رغم همه تحریم‌ها ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد.

اسلامی بر لزوم رونق بخشی به پروژه‌های عمرانی در سال جاری تأکید کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی با عنوان اینکه نگاه بخشی و جزیره‌ای به استان نداریم اظهار داشت: نقدها باید منصفانه و دقیق باشد و با کسانیکه سیاه نمایی می‌کنند برخورد شود.

استاندار مازندران، به صادرات مرکبات در سال قبل اشاره کرد و گفت: میزان صادرات مرکبات استان در سال قبل 23 هزار تن بود که در مقابل صادرات شش هزار تنی سال 95 رشد داشته است.

وی همچنین بر رونق بخشی به ساخت‌وسازها در استان تأکید کرد و گفت: باید رونق عمرانی را در استان شاهد باشیم و نباید کم‌کاری از سوی دستگاه‌های اجرایی در این بخش شاهد باشیم.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها