کد خبر: 601596
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۱۸:۵۰:۰۳
| |

روزنامه اطلاعات:

اطلاع‌رسانی درباره مسمومیت‌ها هم اعتماد را مخدوش نکند و هم اقتدار را به تصویر بکشد

روزنامه اطلاعات نوشت: اطلاع‌رسانی باید به گونه‌ای باشد که هم نیازهای خبری جامعه را به طور کامل برطرف کند، هم حس امنیت و اعتماد مخدوش شده مردم را بازگرداند، هم اقتدار و ابهت و کارایی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی را به تصویر بکشد و هم مسیر تعقیب مجرمین را دچار خدشه نکند.

اطلاع‌رسانی درباره مسمومیت‌ها هم اعتماد را مخدوش نکند و هم اقتدار را به تصویر بکشد
کد خبر: 601596
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۱۸:۵۰:۰۳

روزنامه اطلاعات تاکید کرده است اطلاع‌رسانی درباره مسمومیت‌ها باید به گونه‌ای باشد که هم اعتماد مخدوش شده را بازگرداند و هم اقتدار را به تصویر بکشد.

به گزارش اطلاعات، قضیه مسمومیت های زنجیره ای، مثل هر اقدام مهم دیگر سیاسی، نظامی و اقتصادی، دو بخش مرتبط به هم داشته و دارد: اول، نفس عملیات و اجرای قدم به قدم آن. دوم، عملیات روانی و تبلیغاتی که هم برای منحرف کردن توجه ها از عاملان اصلی به سمت دیگران به جریان افتاد و هم برای تحقق اهدافی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت. عملیات روانی در این طرح بسیار محاسبه شده و دقیق، مدیریت و اجرا شد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: نظر به اینکه بسیاری از اقدامات یا داده هایی که توسط مقامات مسئول در کشور اطلاع رسانی می شود، به طور جدی و دقیق توسط اتاق فکر مسمومیت ها تحلیل محتوا می شود و در عملیات احتمالی فیزیکی و عملیات روانی مورد استفاده قرار می گیرند، نحوه اطلاع رسانی پیرامون پی گیری های به عمل آمده بسیار مهم است. اطلاع رسانی باید به گونه ای باشد که هم نیازهای خبری جامعه را به طور کامل برطرف کند، هم حس امنیت و اعتماد مخدوش شده مردم را بازگرداند، هم اقتدار و ابهت و کارایی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی را به تصویر بکشد و هم مسیر تعقیب مجرمین را دچار خدشه نکند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها