۴۱ دانش‌آموز زاهدانی مسموم شدند

علی عبدالرزاق نژاد، دبیر بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از انتقال ۴۱ دانش‌آموز در زاهدان به مراکز درمانی خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان با علائمی مانند حالت تهوع و درد شکم به وسیله اورژانس راهی مراکز درمانی شدند.

۴۱ دانش‌آموز زاهدانی مسموم شدند
کد خبر: 601080
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۱۲:۳۵:۳۳

دبیر بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از انتقال ۴۱ دانش آموز در زاهدان به مراکز درمانی خبر داد و گفت: این دانش آموزان با علائمی مانند حالت تهوع و درد شکم به وسیله اورژانس راهی مراکز درمانی شدند.

به گزارش ایسنا، علی عبدالرزاق نژاد افزود: ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه صبح امروز با اعلام شرایط این دانش آموزان اولین گروه از نیروهای اورژانس به همراه آمبولانس اعزام شد.

وی بیان کرد: تیم ارزیاب به فاصله ۱۰ دقیقه در محل حضور یافت و مدیریت بحران دانشگاه تشکیل و اقدام به ارائه خدمات و آرام‌بخشی فضا کردند.

دبیر بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه دانش آموزان با پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: هم اینک حال عمومی دانش‌آموزان مساعد و بیمار بدحال نداریم.

عبدالرزاق نژاد گفت: مردم به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند و از تجمع در مقابل مراکز درمانی خودداری کنند تا اقدامات لازم به سرعت انجام شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها