کد خبر: 453849
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۱۵:۱۱:۰۰
| |

رشد 25 درصد جابه‌جایی کالا از انزلی به سایر نقاط کشور

سیدمرتضی عظیمی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بندر انزلی، گفت: این میزان کالا توسط 75 هزار و 793 دستگاه کامیون جابه‌جا شده و در این راستا در بخش صدور بارنامه در پایانه‌های باری شهرستان هم رشد 27 درصدی داشته‌ایم.

رشد 25 درصد جابه‌جایی کالا از انزلی به سایر نقاط کشور
کد خبر: 453849
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۱۵:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندرانزلی با اشاره به رشد 25 درصدی حجم بار جابه جا شده توسط ناوگان جاده ای از انزلی به سایر نقاط کشور گفت: طی 9 ماهه امسال یک میلیون و 483 هزار و 341 تن کالا را از مقصد انزلی به سایر نقاط کشور انتقال یافت.

سید مرتضی عظیمی افزود: این میزان کالا توسط 75 هزار و 793 دستگاه کامیون جابه جا شده و در این راستا در بخش صدور بارنامه در پایانه های باری شهرستان هم رشد27 درصدی داشته ایم.

وی تعداد ورودی کامیون های حمل بار به پایانه های انزلی را نیز روزانه حدود 250 دستگاه اعلام و خاطر نشان کرد: سیستم نوبت دهی و اعلام بار این پایانه از سنتی به سیستماتیک تغییر یافته در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رانندگان می توانند در کلیه ساعات شبانه روز بدون معطلی بار را تحویل بگیرند.


وی افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا این اداره نسبت به ضدعفونی کردن پایانه های بار و مسافری اقدام کرده و بسته های بهداشتی شامل، ماسک، دستکش، پنبه الکل و مواد ضدعفونی کننده برای پیشگیری از ابتلا رانندگان به این بیماری بصورت رایگان توزیع شده و می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین در این مدت از طریق ناوگان مسافری حمل و نقل جاده ای 234 هزار و 901 مسافر با 41 هزار 942 دستگاه خودروی سواری، اتوبوس و مینی بوس از این شهرستان جابجا شده اند.


عظیمی افزود: در بخش مسافری نیز با توجه به اتصال سیستم وزارت بهداشت و وزارت راه با بررسی کد ملی مسافران و کسب اطمینان از سلامت آنها نسبت به صدور بلیط اقدام می شود.


وی با بیان اینکه این شهرستان در سال گذشته بین 16 شهرستان استان گیلان به عنوان راهداری نمونه کشوری انتخاب شد، خاطر نشان کرد: شهرستان بندرانزلی 185 کیلومتر راه اصلی، 18 کیلومتر راه فرعی و 110 کیلومتر راه روستایی دارد که امسال توانست از شهرستانهای برتر استان و کشور در کاهش تصادفات جاده ای باشد.


وی تاکید کرد: امسال برای آموزش به موتورسواران 250 کلاه ایمنی در سه منطقه خمیران و کپورچال و گلشن توزیع شد و در خصوص ایمن سازی محورهای نیز با همکاری پلیس راه شهرستان اقدامات موثری صورت گرفت و این شهرستان در زمینه تصادفات جاده ای هم کاهش چشمگیری داشت.


وی خاطر نشان کرد: امسال در محور کپورچال به آبکنار 500 تابلو مربوط به علائم راهنمایی و رانندگی نصب و محور ایمن سازی شد.


شهرستان بندرانزلی حدود 70 شرکت حمل و نقل، 12 شرکت مسافربری شامل شش شرکت اتوبوسرانی، 2 شرکت مینی بوسرانی، چهار شرکت سواری کرایه و حدود 100 دستگاه سواری کرایه در مسیرانزلی - رشت و انزلی - تهران دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها