کد خبر: 643120
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ۰۹:۳۰:۲۴
| |

وزارت علوم خبر داد: برخورد با انجمن یک دانشگاه معروف تهران به دلیل بی‌حجابی سخنران

مهدی بادپا، مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برخورد با دو مورد «هنجارشکنی» جدید در دانشگاه‌های پایتخت خبر داد.

وزارت علوم خبر داد: برخورد با انجمن یک دانشگاه معروف تهران به دلیل بی‌حجابی سخنران
کد خبر: 643120
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ۰۹:۳۰:۲۴

مهدی بادپا، مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برخورد با دو مورد «هنجارشکنی» جدید در دانشگاه‌های پایتخت خبر داد. 

به گزارش مهر،  او گفت: اواخر هفته گذشته تصاویری از مراسمی در یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور منتشر شد که فردی بدون حجاب در این مراسم سخنرانی می کرد. متوجه شدیم مراسم توسط یک انجمن دانشگاه برگزار شده است و خواستیم با موازین دانشجویی با این انجمن برخورد شود.

معتقد هستیم حمایت از تشکل‌ها اگر برنامه‌ریزی‌شده نباشد و اگر تشکل‌ها نتوانند برنامه‌های خود را به‌خوبی و با رعایت قوانین و موازین برگزار کنند، بقیه تشکل‌ها متضرر می‌شوند. بنابراین خواستیم با آن انجمن برخورد جدی صورت بگیرد و پیگیری شود.

بادپا یادآور شد: پیش از این هم کانون کارآفرینی یک دانشگاه به همین دلیل رعایت نکردن موازین تعلیق شد. بیشتر انجمن‌ها این نکات را رعایت می‌کنند. مساله این است که چنین اتفاقات معدودی معمولا در رسانه‌ها بازتاب زیادی دارد ولی برخوردی که با این تخلف می‌شود، به‌خوبی منعکس نمی‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها